Blogs

over conversie copywriting en conversiegerichte webpagina's maken

De allernieuwste artikelen op 'n rijtje...

Hoe je het onbewuste brein verleidt in onlinemarketingSysteem 1 en systeem 2 van Kahneman toepassen in online marketing.Mensen zijn geen rationeel denkende wezens. Ons aankoopgedrag wordt grotendeels bepaald door impulsen, oerinstincten en onbewuste beweegredenen. En deze zijn te voorspellen. Kennis over ons brein vormt de basis voor het goed worden in online verkoop van producten of

» Lees het blog
Systeem 1 en 2 van Kahneman toepassen in online marketing

Quiz op je website? Dit is een fijne plug-in voor WordPress.Na het testen van meerdere WordPress plug-ins voor quizzen heb ik één favoriet. Namelijk de Thrive Quiz Builder. Het fijne is dat je niet hoeft te programmeren om een gave quiz op je WordPress site te zetten. Elke ondernemer en marketeer kan het zelf. In

» Lees het blog
Mijn favoriete quiz plug-in voor WordPress

Veelgestelde vraag: wel of niet de prijzen op je site zetten?Onlangs sprak ik met een ondernemer die bewust geen prijzen op zijn site zet voor zijn dienst.  Hij heeft liever dat mensen contact opnemen als ze meer willen weten.  Er kwamen inderdaad voldoende reacties binnen, maar tóch had hij een probleem. Het gros van de geïnteresseerden viel

» Lees het blog
Prijspsychologie: wel of geen prijzen op je site tonen?

Hoe komt jouw profielfoto over?Test het!Bloed, zweet en tranen heeft het gekost om een LinkedIn foto te maken. Wanneer ik tevreden was met een foto vonden anderen dat ik onzeker of zelfs bedroefd keek. Wanneer ik dat probeerde te compenseren met een lach werd het een nep-grijns. En toen ik het idee had dat ik

» Lees het blog
Hoe komt jouw profielfoto over? Test het!

Een super-eenvoudige manier om goede headlines te schrijven (ook als creativiteit niet je sterkste punt is)Met een goede headline laat je lezers snakken naar meer. Je wilt ze dusdanig prikkelen dat ze het gevoel hebben maar één keuze te kunnen maken: zo snel mogelijk verder lezen. Maar een écht goede headline doet meer dan dat.

» Lees het blog
Conversie copywriting: headlines schrijven

Schaarste creëren op je site doe je met deze WordPress plug-in3…2…1….  Deze aftelklok voor websites gebruik op mijn actiepagina’sIk moet bekennen dat ik graag schaarste inzet als overtuigingstechniek. Het is niet alleen makkelijk toepasbaar voor een website of webshop, maar het werkt ook verdraaid goed om meer verkoop te behalen.Maar hoe zet je zelf schaarste

» Lees het blog
Count down timer voor WordPress

De overtuigingskracht van voegwoorden: ‘want’ vs ‘omdat’Als onlinemarketeer, tekstschrijver of ondernemer ben je altijd op zoek naar nieuwe manieren om je marketing succesvoller te maken. Niet alleen ons onderbuikgevoel fluistert dat woordkeuze belangrijk is, maar dit blijkt ook uit talrijke onderzoeken. Zelfs subtiele verschillen in taal worden direct opgepikt door ons brein.Als je een overtuigende

» Lees het blog
Conversie copywriting: ‘want’ vs ‘omdat’

Verliestaal:  conversiegerichte schrijftechniek die elke marketeer móet kennenHoe motiveer je een websitebezoeker zich aan te melden voor je nieuwsbrief? Of hoe bied je een (gratis) adviesgesprek aan? En op welke manier activeer je mensen om je toffe online training te kopen? Kleine nuances in tekst hebben een groot effect op de lezer. Welke tekst motiveert

» Lees het blog
​Conversie copywriting: winsttaal vs verliestaal

Snel een verkooptekst schrijven


Gratis turbotraining. Ga naar de inschrijfpagina en meld je aan!

>