__CONFIG_colors_palette__{"active_palette":0,"config":{"colors":{"eb2ec":{"name":"Main Accent","parent":-1}},"gradients":[]},"palettes":[{"name":"Default","value":{"colors":{"eb2ec":{"val":"var(--tcb-color-4)","hsl":{"h":206,"s":0.2727,"l":0.01,"a":1}}},"gradients":[]},"original":{"colors":{"eb2ec":{"val":"rgb(57, 163, 209)","hsl":{"h":198,"s":0.62,"l":0.52,"a":1}}},"gradients":[]}}]}__CONFIG_colors_palette__

Over Maud Ebbekink

Conversie copywriter voor zzp’ers, mkb en multinationals

Met deze bedrijven heb ik al mogen werken :-)

Ik heb o.a. schrijfwerkzaamheden uitgevoerd voor 123 Tinki, Blooms out of the Box, CSU, Denise Visser, DXA, Easyrit, Emmy de Vrieze, Erasmus Universtiteit Rotterdam, Fotobelevenis, Glamorous Goat, Google Nest, Gouden Website, Hey Flamingo!, Ikwilbijles.nl, Into Academy, Jaarbeurs Utrecht, Karin Hornstra, Leef!, Maykel.nl, Mijn Subidie, MinsetCompany, Nedap Staffing Solutions, Olivious, Omni-U, PinTip, PuurWeb, Rob Smiet Uitvaartfotografie, Schoolfoto.nl, Slaapkamerweb, Stiching Vrolijk Werk, Tekst die Spreekt, Tekstmodel schrijftrainingen, Tipie, TMO Fashion Business School, Villa Verde Tuinonderhoud, Wielerfit en Zielskracht Uitvaart.

Maud Ebbekink

conversie copywriter & marketingpsycholoog

Ik ben gespecialiseerd in copywriting met een vleugje online persuasion. Daarmee maak ik je teksten extra overtuigend. Ik word ingeschakeld door marketingbureaus, webwinkels, MKB en grote(re) organisaties. En geloof het (of niet), ook veel tekstschrijvers huren mij in.

Daarnaast geef ik online trainingen in online persuasion, neuromarketing en copywriting voor conversie. Mijn cursisten zijn o.a. onlinemarketeers, zzp'ers, conversiespecialisten en tekstschrijvers.

blogs over conversie copywriting

Favoriete schrijfopdrachten

Al doe ik ook wel 'ns ander schrijfwerk hoor

Het aller-allerliefst schrijf ik teksten die conversie of verkoop moeten opleveren.

  • Een verkooppagina voor een product, dienst of training
  • E-mails voor een salesfunnel en/of mailing automation
  • Een landingspagina voor een toffe actie of productlancering
  • Een matige scorende tekst analyseren en verbeterpunten aandragen

Als ik niet schrijf,
slurp ik een belachelijke hoeveelheid informatie op.

Het houdt me van de straat. En ik blijf up to date op mijn vakgebied. :-)

Joanna Wiebe

Copyhackers Copy School

Peep Laja

CXL, data driven marketing courses

Mitchel van Duuren

LeadPowr

Tekstmodel Schrijftrainingen

Extreem Helder Schrijven op Taalniveau B1

Mitchel van Duuren

AdPowr

Aartjan van Erkel

Onweerstaanbare E-mailmarketing

KGOM Academy

Zoekmachine Optimalisatie Advanced

Tekstmodel Schrijftrainingen

Klantgericht E-mailen

KGOM Academy

Conversie-optimalisatie

Mitchel van Duuren

E-mail Secrets

AGConsult

Cursus usability, UX & gebruiksvriendelijkheid

Mitchel van duuren

Upsell Secrets

>