​PAKKETTEN CONVERSIE-COPYWRITING

​1-op-1-coaching in conversie-copywriting

​​Of je nou een ondernemer, marketeer of copywriter bent. Het is een feit dat je veel teksten moet schrijven.  Productpagina's, blogs, socialemedia-teksten, landingspagina's, SEO-teksten. Ze moeten allemaal lekker leesbaar en overtuigend zijn. Maar met welke woorden behaal je het beste resultaat? Wat levert daadwerkelijk kliks, leads en omzet op? Ik kan je eenmalig of structureel helpen met teksten waarmee je worstelt.  

Herken je dit?

  • ​​Soms twijfel je over de overtuigingskracht​ van een tekst. Je hebt het gevoel dat er iets ontbreekt. Maar wat..? ​
  • ​Je hebt teksten op je website staan die geen enthousiasme, leads of verkoop opleveren. Je wilt deze herschrijven zodat ze wel resultaat opleveren. Maar waar start je?
  • ​Heb je al vaker een tekst geschreven, herschreven en opnieuw gepubliceerd zonder dat het meer conversie oplevert? En ben je dit zat?

​Je bent niet de enige die superovertuigende teksten uit zijn mouw wil schudden, maar er soms niet uitkomt. Meer conversie behalen met een tekst zit 'm niet in wat punten, komma's en woorden veranderen. Dan blijf je dezelfde resultaten halen. Er is dus echt actie in de hut nodig voor verandering.

​De dagen vliegen voorbij. Voordat je het weet is er weer een kwartaal voorbij en heb je minder bereikt dan je zou willen. Laten we daarom samen aan je teksten gaan werken om ze woest aantrekkelijk te maken. Dan haal je vanaf volgend kwartaal wel meer leads en klanten binnen.

​Krijg razendsnel feedback op je teksten

​Ik geef veel ondernemers en marketeers feedback op hun teksten, want teksten schrijven voor je eigen bedrijf is tien keer lastiger dan teksten voor een klant. Ervaar jij dat ook? Daarom wordt ik vaak gevraagd om met een frisse blik een tekst te bekijken en verbeterkansen te lokaliseren.


Deze dienst is populair, omdat het een win-winsituatie oplevert. Het is een simpele manier om 100% zeker teksten te schrijven die meer overtuigen. Daarnaast is het een snelle manier is om je verder te ontwikkelen als copywriter. Als je eenmaal voorbeelden ziet hoe overtuigingstechnieken in jouw tekst toegepast worden, kun je het makkelijker zelf toepassen bij andere teksten die je gaat schrijven.

Wat levert feedback op?

​We zorgen ervoor dat je doelgroep zich herkent in jouw teksten. Ze voelen zich aangesproken en zijn ervan overtuigd dat jouw bedrijf hen kan helpen. Bijvoorbeeld met het oplossen van hun probleem of het behalen van hun doel. We sporen de lezer aan om in actie te komen, zodat jouw teksten daadwerkelijk resultaat (conversie) gaan opleveren. ​​


Je krijgt dus op een presenteerblaadje aangereikt welke schrijf- en overtuigingstechnieken geschikt zijn voor de verkoop van jouw product of dienst.


Wat krijg je exact bij feedback op een tekst?

​Mail me een tekst in Word. Bijvoorbeeld eentje die je net hebt geschreven voor je eigen bedrijf of voor een opdrachtgever. ​Ik neem de tekst door en werk ​tips en voorbeelden uit waarmee je jouw schrijfwerk ​overtuigender maakt.


Ik gebruik de redigeer- en opmerkingenfunctie om verbeterpunten aan te geven en complimentjes uit te delen. Dankzij de feedback zie jij in de rechterkolom naast de tekst exact wat al goed is en wat overtuigender kan.

  • ​Advies wat ik anders zou verwoorden mét uitleg waarom.
  • ​Voorbeelden hoe je zinnen/alinea’s overtuigender schrijft.
  • ​Toelichting welke psychologische schrijftechnieken waar en waarom te gebruiken.
  • ​Ontbreekt er naar mijn idee informatie die je lezer over de streep kan helpen? Dan hoor je dat.
  • ​Zijn er dingen onduidelijk voor de lezer over je aanbod? Ik laat weten hoe je dat oplost.

Je verwerkt zelf ​de feedback in ​de tekst. Zo heb jij de regie in handen en blijft jouw eigen schrijfstijl in tact. Als je vragen hebt over het advies, dan bellen of mailen we even. Het gaat mij erom dat je goed aan de slag kan met de tips om je tekst overtuigender te maken.

feedback op je tekst

​Welk soort teksten mag ik insturen voor feedback?

Alles wat bijdraagt aan je online marketing en het succes van je website is waardevol om feedback op te krijgen. Je wilt immers lezers zover krijgen dat ze iets doen: doorklikken naar een volgende pagina, informatie opvragen, inschrijven voor je mailing of iets kopen. Ik help je dat doel te behalen.


Anderen stuurden al dit type teksten:

  • ​Salespagina voor producten en diensten
  • ​Productteksten voor een webshop
  • ​Pagina voor een nieuw te lanceren (online) training
  • Mailreeks voor een salesfunnel
  • ​Landingspagina voor een actie
  • ​SEO-teksten
  • ​'Over Ons'-pagina
  • ​Homepagina
  • Facebook-berichten

Hoe snel ontvang je de feedback als je een tekst mailt?

​Jij wil snel resultaat, ik lever snel. Het geven van feedback op maximaal 10 A4’tjes heeft gemiddeld een oplevertijd van slechts een paar werkdagen. Het komt wel eens voor dat ik bijna verzuip in het werk, of dat ik op vakantie ben. Dan duurt het ietsjes langer. Als dat zo is hoor je het direct zodat je er rekening mee kan houden.

Kies je conversie-copywriting​pakket

​Maak je keuze uit drie all-inclusive pakketten zodat we precies weten wat we aan elkaar hebben. Heb je genoeg aan feedback op een tekst? Prima, dan zijn de eerste twee pakketten geschikt voor jou! Wil je je teksten liever helemaal uitbesteden aan mij? Kan ook! Ik help je op een manier die bij jou past.

​Persoonlijke ​training 
in conversie-copywriting

​Voor mark​eteers ​en copywriters


​656

ex btw ​p/mnd

Geschikt voor copywriters en online marketeers die de beste conversie-copywriter van hun team, stad of zelfs Nederland willen worden.


​Persoonlijke​ coaching​ en kennis in rap tempo uitbreiden zijn de kernpunten.


  • Maandelijks traject
  • We stellen samen een buyer persona op met kooptriggers van jouw doelgroep
  • Feedback op je tekst. Wat is al top en wat kan beter? Incl. concrete voorbeelden ter verbetering
  • Uitleg welke persuasion technieken ​toepasbaar zijn en hoe
  • ​Je verwerkt zelf de gekregen tips in de tekst, zodat je eigen schrijfstijl behouden blijft ​
  • Maximaal op 25 A4tjes per maand feedback
  • ​Mailcontact
  • ​45 minuten Skype p/mnd voor overleg en kennisdeling

​Afname per maand.
Elke maand opzegbaar.

​Feedback op 1 pagina

Voor ondernemers, copywriters en marketeers die het eerst een keertje willen proberen.


​ 

​184

ex btw ​eenmalig

​Ontvang op één tekst advies en feedback van een doorgewinterde conversie-copywriter.


Bloedeerlijk, to the point en met het doel van de webpagina als uitgangspunt.


  • ​Eenmalige tekst-scan
  • ​De tekst ​bevat maximaal 2.000 woorden
  • Jij vertelt me wie jouw ​(potentiële) klanten zijn en wat hen motiveert ​jouw product/dienst te kopen
  • Feedback op je tekst. Wat is al top en wat kan beter? Incl. concrete voorbeelden ter verbetering
  • ​Je verwerkt zelf de gekregen tips in de tekst, zodat je eigen schrijfstijl behouden blijft ​
  • Mailcontact

​Direct online afrekenen.

​Levertijd 1 week.

Ervaringen van opdrachtgevers

Zij zijn blij met mij. En ik ben ook blij met hen. Dat mag ook gezegd worden. :-)

Agnes copywriter referentie

​Agnes Folkersma

​Ik heb me aangemeld voor het feedbackprogramma omdat ik iedere dag beter wil worden in mijn werk. Door op de juiste manier met tekst te overtuigen, creëren mijn klanten meer conversie. Precies daarbij wil ik ze ondersteunen. 

Van Maud leer ik de kneepjes van het ‘schrijven voor conversie’.​ Ik krijg heel gerichte feedback op webteksten die ik schrijf. Volgens mij is dat de beste manier om te leren! En Maud reageert altijd supersnel. Binnen een paar dagen kan ik met haar tips en feedback weer verder met de teksten.


Ik schrijf nu anders dan voor haar training en feedback (en ik had er al meerdere gevolgd). Mijn voorbereiding is bewuster en gerichter. Mijn klanten zijn er blij mee, dus ik ook ;-). 

bastiaan review

​Bastiaan Gruppen

​wielertrainer, 
​wielerfit.nl

Maud heeft de salestekst voor m’n website Wielerfit.nl geschreven. Ik wilde na het lezen bijna mijn eigen trainingsschema kopen, haha. We hebben 'm zelf een paar keer goed doorgelezen en ook door anderen laten lezen. Het is een hele mooie tekst geworden die erg overtuigend overkomt.


  • ​"Ik krijg heel gerichte feedback op webteksten die ik schrijf. Volgens mij is dat de beste manier om te leren! En Maud reageert altijd supersnel. Binnen een paar dagen kan ik met haar tips en feedback weer verder met de teksten."
  • ​"Maud had mooie toevoegingen voor mijn tekst. Haar uitleg en 'waarom' bepaalde aanbevelingen worden gedaan vind ik briljant. Dat is voor mij heel belangrijk.​"
  • "Ik dacht dat ik mijn hele site moest aanpassen om alle doelgroepen aan te spreken. Dankzij Mauds feedback en haar oplossing is dit helemaal niet nodig! Mijn dank is groot!"
Maud Ebbekink conversie copywriter

Conversie-copywriter Maud Ebbekink

Specialist in het toepassen van marketingpsychologie in copywriting.

In mijn carrière heb ik al veel webteksten geschreven voor opdrachtgevers. In eerste instantie bij een internetmarketingbureau waarvoor ik SEO-teksten schreef. Eén ding bleef me irriteren. Een tekst schrijven die goed scoort in de zoekmachines is niet zo moeilijk. Maar je wil dat die mensen op je site ook iets gaan dóen. Aanmelden voor een mailing, de brochure downloaden, het contactformulier invullen of direct je product bestellen. Het schrijven van dat type tekst vond ik veel interessanter, omdat je de juiste snaar moet raken. 

De laatste 10 jaar heb ik me gespecialiseerd in het schrijven van conversiegerichte teksten met een vleugje online persuasion. Dankzij mijn tweede studie psychologie (richting consument & gedrag) had ik een voorsprong. De kennis over het brein kon ik goed toepassen bij het schrijven van overtuigende teksten. En die insteek wierp zijn vruchten al snel af.

Tegenwoordig mix ik mijn twee favoriete werkzaamheden. Ik schrijf teksten voor opdrachtgevers én ik leid marketeers, tekstschrijvers en ondernemers op in de kunde van het schrijven voor conversie. Want dat is echt iets totaal anders dan een leuke tekst schrijven die goed scoort in Google. Het is veel meer dan dat.


Waarom is ​persuasion in teksten zo belangrijk?

Verder lezen of wegklikken? Ons reptielenbrein beoordeelt in een fractie van een seconde of hij een verkooptekst interessant vindt of niet. Het is een gevoel.


95% van de dagelijkse beslissingen wordt genomen op basis van oerinstincten. Een belangrijke factor om rekening mee te houden als je schrijft. Tenminste… als je​ wilt dat de teksten aanslaan bij je doelgroep.


​Ik laat je zien welke prikkels het reptielenbrein wakker schudden, nieuwsgierig maken en klaarstomen voor een aankoop.


Niet door gladde verkooppraatjes te gebruiken, maar door in te spelen op onbewuste verlangens van je doelgroep. Niet door pusherig te zijn, maar door een vleugje online persuasion te gebruiken om het brein in een geïnteresseerde modus te brengen.


Ben jij klaar om uit te vinden welke koopprikkel jouw tekst succesvoller maakt?​ ​​​​

Klik en stuur een berichtje met je wensen via het contactformulier. Of bel direct 06 - 80 10 55 54.

neuromarketing in tekst
Veelgestelde vragen

​Is copywriting voor conversie door iedereen te leren?

​Kan ik overleggen welk pakket het beste bij me past?

​Heb je ​een andere vraag?

Heb je een vraag? Mail me even! :-)

Schrijven voor meer Conversie
is ontwikkeld door ConsumPsy


​​​​
ConsumP​​​​​sy - Maud Ebbekink
​Papaverstraat 14
7514 XG, Enschede

06 - 80 10 55 54

Op de diensten van deze site zijn de algemene voorwaarden en het privacy statement van ConsumPsy van toepassing.








Copyright 2019  - ConsumPsy

>