Expert-review van jouw webpagina

Check en concrete feedback

Ontdek hoe jouw tekst nóg overtuigender wordt

Ik help ondernemers, marketeers én tekstschrijvers door feedback te geven op hun teksten. Teksten schrijven voor je eigen bedrijf is namelijk bizar lastig omdat je er met je neus te diep in zit. Jij weet alles. Je wil alles vertellen. Daardoor is het lastiger er met een helicopterview naar te kijken. Ervaar jij dat ook? Ik bekijk je tekst met frisse blik.

blogs over conversie copywriting

Feedback: Wat levert het op?

We zorgen ervoor dat je doelgroep zich herkent in jouw teksten. Lezers voelen zich aangesproken en zijn ervan overtuigd dat jouw bedrijf hen kan helpen. Bijvoorbeeld met het oplossen van hun probleem of het behalen van hun doel. We sporen de lezer aan om in actie te komen, zodat jouw teksten daadwerkelijk resultaat (conversie) gaan opleveren.

Je krijgt dus op een presenteerblaadje aangereikt welke schrijf- en overtuigingstechnieken geschikt zijn voor een klantgerichte tekst over jouw product of dienst.

feedback op je tekst

Feedback: Wat krijg ik exact?

  • Advies wat ik anders zou verwoorden mét uitleg waarom.
  • Voorbeelden hoe je zinnen/alinea’s overtuigender schrijft.
  • Toelichting welke psychologische schrijftechnieken waar en waarom te gebruiken.
  • Ontbreekt er naar mijn idee informatie die je lezer over de streep kan helpen? Dan hoor je dat.
  • Zijn er dingen onduidelijk voor de lezer over je aanbod? Ik laat weten hoe je dat oplost.
  • Tips om het design en tekst elkaar te laten versterken.
feedback webpagina

Feedback: Welke teksten mag ik opsturen?

Alles wat bijdraagt aan je online marketing en het succes van je website is waardevol om feedback op te krijgen. Je wilt immers lezers zover krijgen dat ze iets doen: doorklikken naar een volgende pagina, informatie opvragen, inschrijven voor je mailing of iets kopen. Ik help je dat doel te behalen.


Enkele voorbeelden: salespagina voor je dienst, training of product. Mailfunnel, nieuwsbrieven en berichten voor marketing automation. Over ons pagina. Landingspagina voor een actie of lancering. SEO-teksten.

teksten schrijven

Feedback: Hoe snel lever je 't op?

Jij wil snel resultaat, ik lever snel. Het geven van feedback op maximaal 10 A4’tjes heeft gemiddeld een oplevertijd van slechts een paar werkdagen. Het komt weleens voor dat ik bijna verzuip in het werk, of dat ik op vakantie ben. Dan duurt het ietsjes langer. Als dat zo is hoor je het direct zodat je er rekening mee kan houden.


maud geeft feedback

Feedback: Wat is het resultaat?

Deze dienst is populair, omdat het een win-winsituatie oplevert. Het is een simpele manier om 100% zeker teksten te schrijven die meer overtuigen. En budgetvriendelijk.


Daarnaast is het voor ondernemers een eenvoudige manier om zichzelf verder te ontwikkelen als tekstschrijver. Als je eenmaal voorbeelden ziet hoe je een tekst klantgericht en overtuigend opbouwt, kun je het makkelijker zelf toepassen in andere teksten die je schrijft.



Kies je pakket

Maak je keuze uit twee pakketten zodat we precies weten wat we aan elkaar hebben. Wil je toch teksten liever helemaal uitbesteden aan mij? Kan ook! Stuur me dan even een mailtje. Ik help je op een manier die bij jou past.

Tekstreview op 1 webpagina

Voor ondernemers, copywriters en marketeers die het eerst een keertje willen proberen.


184

euro ex btw eenmalig

Ontvang op één webpagina advies en feedback van een doorgewinterde conversie-copywriter.


Bloedeerlijk, to the point en met het doel van de webpagina als uitgangspunt.


  • Eenmalige analyse van 1 webpagina
  • De tekst bevat maximaal 2.000 woorden
  • Jij vertelt me wie jouw (potentiële) klanten zijn en wat hen motiveert jouw product/dienst te kopen
  • Feedback op je tekst. Wat is al top en wat kan beter? Inclusief concrete voorbeelden ter verbetering
  • BONUS: tips hoe het design en de tekst elkaars boodschap nóg beter kunnen versterken
  • Je verwerkt zelf de gekregen tips op je webpagina
  • Heb je vragen over mijn advies? Dan bellen we.

Direct online afrekenen.

Levertijd maximaal 1 week.

Ervaringen van opdrachtgevers

Zij zijn blij met mij. En ik ben blij met hen. Dat mag ook gezegd worden. :-)

“Ik dacht dat ik mijn hele site moest aanpassen om alle doelgroepen aan te spreken. Dankzij Mauds feedback en haar oplossing is dit helemaal niet nodig! Mijn dank is groot!”

Jasper Lensselink
eigenaaar fotobelevenis

“Dank je wel weer voor je scherpe feedback. Ik heb vrijwel alles doorgevoerd!”

Johanna oosterbaan
Eigenaar gouden website

“Maud, echt superbedankt voor onze samenwerking tot nu toe. Je feedback en aanpak is echt heel helpend. Het geeft me duidelijke tips en richtlijnen. Nieuwe mantra’s bijna die ik steeds aanhaal. ‘Voor wie is dit, wat is het doel, wie moet dit snappen, wat kan er weg, hoe is de structuur?’


Mijn schrijfzelfvertrouwen (nieuw woord) is echt gegroeid doordat ik hoor dat ik het goed oppak. Dat horen van iemand die ‘er op zit’, is heel fijn.”

Odette Rougoor
Assistent Managing Director

“Ik vraag regelmatig om feedback omdat ik iedere dag beter wil worden in mijn werk. Door op de juiste manier met tekst te overtuigen, creëren mijn klanten meer conversie. Precies daarbij wil ik ze ondersteunen.

Van Maud leer ik de kneepjes van het ‘schrijven voor conversie’. Ik krijg heel gerichte feedback op webteksten die ik schrijf. Volgens mij is dat de beste manier om te leren! En Maud reageert altijd supersnel. Binnen een paar dagen kan ik met haar tips en feedback weer verder met de teksten.

Ik schrijf nu anders dan voor haar training en feedback (en ik had er al meerdere gevolgd). Mijn voorbereiding is bewuster en gerichter. Mijn klanten zijn er blij mee, dus ik ook ;-).” 

Agnes Folkersma
tekstschrijver

Veelgestelde vragen 

Waarom is een vleugje online persuasion in teksten zo waardevol?

Wat gebeurt er nadat ik feedback op een tekst bestel?

Kan ik overleggen welk pakket met feedback het beste bij me past?

Heb je een andere vraag?

Maud Ebbekink conversie copywriter

Conversie copywriter Maud Ebbekink

Specialist in het toepassen van marketingpsychologie in copywriting.

In mijn carrière heb ik al veel webteksten geschreven voor opdrachtgevers. In eerste instantie bij een internetmarketingbureau waarvoor ik SEO-teksten schreef. Eén ding bleef me irriteren. Een tekst schrijven die goed scoort in de zoekmachines is niet zo moeilijk. Maar je wil dat die mensen op je site ook iets gaan dóen. Aanmelden voor een mailing, de brochure downloaden, het contactformulier invullen of direct je product bestellen. Het schrijven van dat type tekst vond ik veel interessanter, omdat je de juiste snaar moet raken. 

De laatste 10 jaar heb ik me gespecialiseerd in het schrijven van conversiegerichte teksten met een vleugje online persuasion. Dankzij mijn tweede studie psychologie (richting consument & gedrag) had ik een voorsprong. De kennis over het brein kon ik goed toepassen bij het schrijven van overtuigende teksten. En die insteek wierp zijn vruchten al snel af.

Tegenwoordig mix ik mijn twee favoriete werkzaamheden. Ik schrijf teksten voor opdrachtgevers én ik leid marketeers, tekstschrijvers en ondernemers op in de kunde van het schrijven voor conversie. Want dat is echt iets totaal anders dan een leuke tekst schrijven die goed scoort in Google. Het is veel meer dan dat.

Ben jij klaar om uit te vinden welke koopprikkel jouw tekst succesvoller maakt?

Klik en stuur een berichtje met je wensen via het contactformulier. Of bel direct 06 - 80 10 55 54.

>