Schrijven voor meer conversie
Online training voor copywriters, marketeers en (SEO-)schrijvers.
Online training voor copywriters, marketeers en (SEO-)schrijvers.
Je zet een salestekst online en het blijft oorverdovend stil. Geen like, geen klik, geen reactie, geen compliment van je collega. En al helemaal geen nieuwe aanvragen of bestellingen. Niets van dat alles. Nada noppes. Resultaten om te huilen, toch?
Helaas gebeurt het best vaak dat een tekst niet aanslaat. Zelfs als een product, dienst of actie meer dan geweldig is. Maar gelukkig ben je een doorzetter. Daarna schrijf je een tekst die wel een schot in de roos is.
Ik kan je verzekeren dat veel marketeers, (SEO-)tekstschrijvers en zelfs ervaren copywriters dit overkomt. Teksten met een hoge conversie wisselen zich af met teksten die amper resultaat opleveren. Het roept de logische vraag op: hoe verklaar je het wisselende resultaat?
Schrijven voor conversie is een vak apart. Iets heel anders dan taalkundig een foutloze tekst schrijven. Of een verhaal pakkend verwoorden. Succes zit in slimme details. Een opbouw gebruiken waarin je de lezer klaarstoomt voor je aanbod. Woorden gebruiken waarin je doelgroep zich herkent. Doe je dit goed? Dan scoor je.
Teksten voor conversie moeten je doelgroep laten watertanden. Laten stuiteren van enthousiasme en glimmen van geluk dat ze jou hebben gevonden. Ze weten zeker dat jij hun probleem kan oplossen. Of dat jij de oplossing hebt om hun doel te behalen. Dan hangt de muis van je websitebezoekers binnen de kortste keren boven de call-to-actionbutton. Je tekst brengt ze in beweging.
Teksten die op een vriendelijke, volledige en overtuigende manier je aanbod presenteren. Woorden die jou kliks, leads en klanten opleveren. En ook belangrijk: iedereen heeft baat bij deze positieve en hulpvaardige teksten. De lezers en jij. Het is een win-winsituatie.
Het was 2008. En ik was een tikje nerdy. Ik wilde psychologische inzichten combineren met online marketing. En ik schreef graag, dus daar wilde ik ook iets mee. Supertof idee, vond ik zelf. Maar helaas... er was geen enkele training te vinden op het snijvlak van copywriting, neuromarketing en online persuasion. Dus ik ging zelf alles uitpluizen. Héél interessant. Maar ook tijdrovend. Al heb ik er geen moment spijt van, hoor! Ik heb bizar veel geleerd en uitgeprobeerd. En ik ben ontzettend blij met mijn uitpuilende brein met copy-kennis.
En ik geef je groot gelijk! Waarom zou jij jarenlang boeken, blogs, cases en wetenschappelijke onderzoeken gaan doorspitten? Ik heb 't al voor je gedaan. En de meest waardevolle kennis heb ik verzameld in deze online training Schrijven voor meer conversie. Doe er je voordeel mee. Dan houd je een hele berg tijd over voor klanten die jouw expertise hard nodig hebben. Goede deal toch?
Je kan al lekker schrijven, maar je wilt méér. Je streeft naar het best mogelijke resultaat voor jezelf en je klanten. Om dat te bereiken zoek je een schrijftraining voor gevorderden.
Schrijf o.a. je advertenties, webteksten en berichten voor sociale media sneller én succesvoller. Al je teksten leveren meer kliks en conversie op dan ooit tevoren. Jij excelleert en maakt je opdrachtgevers (en baas) blij.
Overtref de verwachtingen van je klanten. Schrijf een goede tekst die óók extra conversie oplevert. Zo’n resultaat maakt je klanten enthousiast én bezorgt je zeker nieuwe opdrachten. En zelfs een stijging van je tarief is mogelijk.
Bijvoorbeeld omdat je:
Verder lezen of wegklikken?
Ons reptielenbrein beoordeelt in een fractie van een seconde of hij een verkooptekst interessant vindt of niet. Het is een gevoel.
Veel van de dagelijkse beslissingen worden genomen op basis van oerinstincten. Een belangrijke factor om rekening mee te houden als je schrijft. Tenminste… als je wilt dat de teksten aanslaan bij je doelgroep.
In het trainingsprogramma ‘Schrijven voor meer conversie’ leer je welke prikkels de hersenpan van je lezer wakker schudden, nieuwsgierig maken en klaarstomen voor een aankoop.
Niet door gladde verkooppraatjes te gebruiken. Absoluut niet (bah!). Wel door in te spelen op verlangens, wensen en problemen van je doelgroep. En niet door pusherig te zijn, maar door een vleugje online persuasion te gebruiken om het brein aan het denken te zetten over jouw aanbod.
Ben jij klaar om uit te vinden hoe je gedragspsychologie en persuasiontechnieken verwerkt in teksten?
Ik vond de training geweldig! Maud heeft een goede technieken uitgelegd en feedback gegeven, waarmee mijn teksten logischer, effectiever en conversie-gerichter zijn geworden. Ik heb nu meer kennis over copywriting en met mijn eerste herschreven tekst haalde ik direct meer conversie. Ik zou deze training aanbevelen aan mensen die online een overtuigende boodschap willen overbrengen en die goede producten verkopen.
Matthijn Tromp
Eigenaar NLbewustgezond.nl
Ik vind de training echt geweldig. Het is behoorlijk uitgebreid en daar heb ik me misschien een beetje op verkeken, maar ik ben er ook oprecht blij verrast mee. Inhoudelijk is het namelijk precies wat ik nodig heb en overstijgt het al mijn verwachtingen. Ik voel me nu al zo veel meer beslagen ten ijs komen terwijl ik halverwege ben. Ik wil graag delen wat ik al heb kunnen toepassen uit de training, én de complimenten die ik daarop heb gekregen.
Onlangs schreef ik teksten voor de coaching-business van een oud-collega. Ik ben toen een buyer persona gaan opstellen aan de hand van de module in de training, gecombineerd met wat praktijksituaties die ik zelf ken uit mijn eigen nabije omgeving. Dit heeft me enorm geholpen om alle teksten op haar website te herschrijven en toegankelijker te maken voor haar doelgroep.
De letterlijke feedback van mijn opdrachtgever was: "Ik ben ontzettend onder de indruk van wat je hebt neergezet! Echt wow, you hit every note.” Dit wilde ik alvast delen, Maud. Keep doing what you do! You're more of an inspiration to me than you know.
Mic de Rooy
freelance tekstschrijver
Ik wilde meer leren over hoe je goede webteksten schrijft en over hoe je bezoekers aanspoort tot daadwerkelijke actie. Ik verwachtte veel praktische tips te krijgen en dat klopte inderdaad. De theorie werd meteen duidelijk toegelicht met goede voorbeelden. Dat is fijn, want nu weet ik hoe ik het ook in de praktijk kan toepassen in mijn eigen webteksten. Voor online marketeers en tekstschrijvers is dit zeker een leuke en leerzame online training!
Nikki knippers
Online marketeer - Booking Boosters
Samen met mijn 5 collega's waren we eraan toe om onze basis "van offline hotelfolder naar online websiteteksten’ teksten te verbeteren in beter converterende teksten en ik wist van boeken die ik had gelezen, dat we ons het beste konden gaan focussen op de juiste, overtuigende, schrijftechnieken.
Tot nu toe heeft de training opgeleverd dat we al veel discussiëren op het werk over de juiste toon, de juiste doelgroep aanspreken en inzichten in de technieken die geleerd worden. Feitelijk kun je na het volgen van deze training, geen reclame meer kijken of horen zonder te denken: welke techniek wordt hier gebruikt!
Ik zou en zal de training aanbevelen aan eenieder die bezig is met het schrijven van teksten voor commercieel gebruik en dan maakt het niet uit in welke branche je werkzaam bent. Voordat je een tekst gaat schrijven, eerst een training volgen, zodat je met voldoende bagage en kennis aan de slag kunt. Want hoe frustrerend is het als je core business niet schrijven is, je toch teksten maakt over je bedrijf of product, die vervolgens niet het zakelijke succes opleveren die jij of je baas/opdrachtgever verwachtte?”
Angelina Motzo
Director of Marketing - XO Hotels Amsterdam
Ontdek het geheim van de beste copywriters ter wereld. Ik vertel wat werkt (en wat niet). Dus waarom zelf alles uitzoeken en testen als ik het zware en tijdrovende werk al heb gedaan?
Ontdek de wensen en problemen van je doelgroep en stel hun onbewuste koopprikkels vast. Stel lezersvragen vast. En leer hoe je zijn twijfels en bezwaren laat verdwijnen, zodat niets hen in de weg staat klant bij je te worden. Hoe beter je de doelgroep kent, des te overtuigender je tekst wordt.
Kies de tekstopbouw op basis van je lezer, doel en aanbod. Je leert welke opbouw wanneer geschikt is. Dit inzicht zorgt voor teksten met maximale overtuigingskracht. Ook zijn ze helder en klantvriendelijk. De methode die je leert is toepasbaar op alle teksten die je schrijft. Bijvoorbeeld salesteksten, mailings, socialemediaberichten, advertenties en productomschrijvingen.
Staan er teksten op jouw site die (te) weinig opleveren? Krijg je minder aanvragen of opdrachten dan je zou willen? Of meldt slechts een handjevol mensen zich aan voor je mailing? Je leert waar het misgaat en hoe je het resultaat snel verbetert.
Je leert het beste door alles in de praktijk toe te passen. Mail je tekst(en) en laat deze voorzien van feedback. Je hoort dan wat je al fantastisch doet en waar je verbeterkansen liggen. Dit is een stukje 1-op-1-coaching om het beste resultaat uit de training te halen.
Elke tekst wordt overtuigender met een vleugje online persuasion. Ontdek welke technieken onmisbaar zijn in een verleidelijke tekst. Ondertussen doorzie je dat teksten van topcopywriters er vol mee staan. Vanaf vandaag gebruik jij deze persuasion methodes ook in je eigen teksten!
3 MAANDEN VIP BEGELEIDING
€
2.200
ex btw
Binnen 5 minuten kun je starten met de training!
14 dagen niets-geleerd-geld-terug-garantie!
meest gekozen
INDIVIDUEEL PAKKET
MET ONLINE BEGELEIDING
€
620
ex btw
Binnen 5 minuten kun je starten met de training!
14 dagen niets-geleerd-geld-terug-garantie!
SAMEN MET JE COLLEGA'S AAN DE SLAG
prijs op aanvraag
Eerste deelnemer = 620 euro
Per extra deelnemer = 198 euro
Vul op de volgende pagina je gegevens in en ik mail alle informatie die je nodig hebt.
Het beste aan het programma ‘Schrijven voor meer Conversie’ is dat je niet maandenlang hoeft te wachten voordat je enig resultaat ziet. Dankzij Google Analytics en conversietesten kun je direct het resultaat zien van jouw geschreven teksten. Vanaf dag één van de training kun je exact bijhouden hoeveel extra conversie je behaalt in de vorm van bijvoorbeeld aanvragen, bestellingen of nieuwe nieuwsbriefabonnees.
Hoe lang je ook al in de marketing en copywriting bezig bent, de kans is groot dat je tijdens het programma tientallen ideeën opdoet om de komende maanden je conversie met 20%, 50% of zelfs 100% te verhogen.
Heb je een salespagina die weinig oplevert? Pak de frameworks en formules voor een salestekst erbij om nieuwe inspiratie op te doen. Of neem de online persuasion technieken door en ontdek hoe je het aanbod nét iets beter kan verwoorden. Ik daag je uit om met één herschreven salestekst deze training in één klap terug te verdienen. Er zijn deelnemers die dit al behaalden tijdens de eerste week van het programma. Ga jij de uitdaging aan?
Heb je het gevoel dat je niet dichterbij het schrijven van succesvolle webteksten komt? En dat geen enkele product-, dienst- of salespagina verbeterd is dankzij de schrijftechnieken in het programma? Stuur dan een mailtje naar info@schrijvenvoorconversie.nl binnen 14 dagen. Dan krijg je binnen enkele werkdagen elke euro teruggestort.
conversie copywriter & marketingpsycholoog
In mijn carrière heb ik al veel webteksten geschreven en getest op conversie. Salespagina’s, mailings, mailreeksen en SEO-teksten. Tijdens het uitvoeren van A/B-testen op websites ontdekte ik dat kleine wijzigingen in een tekst al bakken met extra conversie kunnen opleveren. Daarom deel ik in deze training de meest waardevolle kennis die ik heb opgedaan over het schrijven voor conversie.
Dankzij mijn achtergrond als marketingpsycholoog en conversie copywriter heb ik ook een goed beeld hoe je lezers prikkelt en motiveert om in actie te komen. Overtuigingstechnieken zijn hierin cruciaal om meer grip te krijgen op de verleidingskracht van een tekst. Maar één ding blijft het allerbelangrijkste. Een klantgerichte tekst schrijven waarin de doelgroep zich herkent.
Vanuit mijn bedrijf ConsumPsy geef ik meerdere online trainingen, waaronder dus Schrijven voor meer conversie (vanaf 2015), Master online overtuigen (vanaf 2012) en 125x Online Overtuigen (vanaf 2018).
Al honderden onlinemarketeers en ondernemers uit Nederland en België hebben aan mijn trainingen deelgenomen. Van zzp’ers tot multinationals zoals Univé, Phink Elephant, ABN Amro, Vlisco, ING en touroperator Bebsy.
Wat is jouw reden om een expert te worden in conversiegericht schrijven?
Kun jij dagelijks een kwartiertje besteden aan je copywriting? Even een moment nemen om beter te worden in verkopen met je teksten. Als je dat structureel doet, ben je over een paar maanden veel beter. Honderd procent zeker. En dat voordeel neem je de rest van je leven mee.
Zeg 'ns eerlijk...
Het trainingsprogramma schrijven voor meer conversie biedt de kennis die je nodig hebt om overtuigende webteksten te schrijven. En dankzij mijn 1-op-1-coaching maken we samen al jouw teksten onweerstaanbaar in slechts drie maanden.
14-dagen-niets-geleerd-geld-terug-garantie.
Betaal je via iDEAL? Dan kun je binnen 5 minuten starten met de training!
Omdat goede copywriting een van de belangrijkste elementen is voor een goede website die meer klanten aantrekt, wilde ik hier nog beter in worden. Ik zocht naar een training waarin ik veel technieken kon leren die ik nog niet kende. Wat mij zo aansprak aan de training van Maud was ook de persoonlijke feedback die erbij hoorde. Daarom koos ik voor de VIP-training.
Ik heb er geen moment spijt van gehad. De online training is heel waardevol en praktisch. Daarnaast heeft Maud zoveel goede feedback gegeven. De teksten kon ik direct veel beter maken en dit heeft tijdens de training al meteen meer klanten opgeleverd voor mijzelf én mijn klanten. Ik ben nu toegerust om teksten te schrijven die een heel eigen kleur hebben en die naadloos passen bij datgene waar een doelgroep bewust en onbewust naar op zoek is.
Maud, heel erg bedankt! Ik beveel je training in het bijzonder aan andere website-experts aan. Een website is met goed design en goed doordachte structuur is goed, maar wordt nog 10 x beter door goede copywriting!
Johanna oosterbaan
ondernemer & online marketeer - goudenwebsite.nl
Ik heb me aangemeld voor het VIP feedback-programma omdat ik iedere dag beter wil worden in mijn werk. Door op de juiste manier met tekst te overtuigen, creëren mijn klanten meer conversie. Precies daarbij wil ik ze ondersteunen.
Van Maud leer ik de kneepjes van het ‘schrijven voor conversie’. In het feedbackprogramma krijg ik heel gerichte feedback op webteksten die ik schrijf. Volgens mij is dat de beste manier om te leren! En Maud reageert altijd supersnel. Binnen een paar dagen kan ik met haar tips en feedback weer verder met de teksten.
Ik schrijf nu anders dan voor haar training (en ik had er al meerdere gevolgd). De voorbereiding is bewuster en gerichter. Mijn klanten zijn er blij mee, dus ik ook ;-).
Agnes folkersma
Online copywriter & eigenaar - Tekst die spreekt
Mijn compliment voor de aangeboden cursus. Ik ben blij dat ik hem heb gevolgd! Qua opzet is het erg toegankelijk en doorspekt met vele voorbeelden (dat vind ik juist zo positief in deze training). Hieraan heb ik veel bij het herschrijven van de teksten op mijn website ikwilbijles.nl. Hierbij heb ik ook 1-op-1-begeleiding van Maud. Zij geeft me tips en verbeterkansen om de teksten zo verleidelijk mogelijk te (her)schrijven, zodat er nog meer jongeren bijlessen gaan volgen via ikwilbijles.nl.
De feedback was van goede kwaliteit en concreet. De vinger werd regelmatig op de zere plek gelegd. Het dwingt je te kritisch te kijken naar wat je schrijft en hoe dit overkomt op je doelgroep. Dankzij de feedback staan er nu teksten op mijn site die lekker vlot lopen, concreet zijn en uitnodigen om verder te lezen. Het is voor mij een andere manier van schrijven; een echte eye opener! Ik ben zo enthousiast dat ik het ook al heb aangeprezen bij andere ondernemers.
Ik heb voordat ik me inschreef het internet afgezocht naar geschikte cursussen en deze training heeft me verleid tot een aankoop. Van tevoren weet je niet of de training goed in elkaar zit. Ik vroeg me af hoeveel nieuwe dingen ik zou leren. Vorig jaar heb ik een training gekocht bij een andere bekende aanbieder die mij tegenviel. De ‘niets geleerd geld terug’ garantie van 2 weken bij deze training trok me over de streep en het feit dat ik feedback krijg op mijn teksten.
Ik ga de training zeker aanbevelen. Het is eigenlijk een ‘must have’ training voor docenten Nederlands en in het MBO en HBO commerciële economie, online marketing, etc., omdat je met een mooi geschreven tekst niet per se verkoopt. Hier komt veel meer bij kijken.”
Teun van Hemel
Docent en eigenaar - ikwilbijles.nl
Mijn leidinggevende vroeg me de training te gaan volgen. Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar het leek me erg leuk op een andere manier naar teksten te kijken. Ik heb door deze training ervaren dat het belangrijk is om in te spelen op het gevoel van klanten. Als ik in de showroom van onze winkel sta doe ik dat automatisch. Het is fijn te merken dat het ook zo werkt op het web.
Ik heb veel geleerd over onze klanten en hun gedachtegang. Maar ook over mijn eigen kijk op web-klanten en hoe ik teksten schrijf. Daarom kan ik zeggen dat deze training goed is voor iedereen met een webshop of website. En ook zeker voor mensen die teksten schrijven.
Ik en mijn collega volgen nu een aanvullend programma waarin Maud ons ondersteunt bij het schrijven van blogs, sociale media berichten en productteksten. We vinden de communicatie erg prettig en krijgen duidelijke feedback op ons schrijfwerk.
Shirley Essink
allround medewerker slaapkamerweb.nl
Leren is leuk! Ik blijf mezelf continu ontwikkelen en wil steeds beter worden in mijn vak. Waarom de training 'Schrijven voor meer conversie? Omdat je nog niets hebt gewonnen als je op plek 1 in Google staat. Het hele traject van vindbaarheid en conversie moet in orde zijn.
Ik had behoefte aan een training die me op efficiënte en effectieve wijze een flinke stap verder zou helpen in de nieuwste overtuigingstechnieken. Ik zag alleen een beetje op tegen de tijd die de training me zou kosten, verder keek ik vooruit uit naar wat ik zou gaan leren.
Ik ben heel enthousiast over de inhoud en structuur van de training. De lessen zijn leerzaam en levendig en de lesstof is direct toepasbaar. Een aantal overtuigingstechnieken paste ik al wel toe, maar veel technieken waren eyeopeners voor me. Geen probleem als je wat langer doet over de training, omdat je deze op elk moment kunt oppakken. Handig zijn ook de checklists die je kunt downloaden.
De training heeft me bewuster gemaakt van de mogelijkheden om teksten te schrijven die bijdragen aan meer conversie. Mede door deze training ben ik al anders gaan denken en schrijven. Ik heb besloten ook het feedbackprogramma van Maud te volgen. Met deze 1-op-1 coaching wil ik de verleidingstechnieken volledig inslijten in mijn werk.
Deze training is een aanrader voor iedereen die regelmatig content schrijft voor een website of webshop. Of je nu communicatiespecialist, contentmarketeer of copywriter bent.
Jeroen fidder
SEO-tekstschrijver
Ik ben deze training gaan doen omdat ik op zoek was naar manieren van schrijven die conversie opleveren. O.a. voor mijn website en andere online berichten. Ik heb heel veel kennis opgedaan over hoe je een tekst opbouwt en hoe je de bezoeker verleidt tot conversie. Er zit zoveel waardevolle informatie in de training! En je kunt er meteen mee aan de slag.
Ik vind de training een aanrader voor iedereen die aan online verkoop/marketing doet. Of het nu met een website, webshop of alleen Facebook is. Je kunt de informatie van de training overal in verwerken. Ik beveel deze training zeker aan, want ik merk dat het werkt.
Marjolein de Kruijf
Freelance Facebook marketeer
Ik schrijf veel content voor goede doelen, maar ben van origine geen copywriter (wel psychologie achtergrond). Voor goede doelen schrijven is denk ik extra uitdagend, omdat je heel goed moet zoeken naar welke toegevoegde waarde je hebt voor de klant. Ik was daarom op zoek naar meer kennis en zekerheid bij het schrijven.
Ik ben heel blij dat ik de training heb gevolgd, want ik kreeg veel schrijftechnieken, tips, schrijfopdrachten en voorbeelden. De inhoud was heel goed en relevant. Ook is het fijn dat ik de training op deze digitale manier kan volgen in mijn eigen tijd.
Het was erg prettig om feedback te krijgen op mijn mailserie. Mauds suggesties voor het toepassen van online persuasion op de donatievraag vond ik erg tof. Deze ga ik zeker A/B-testen! Haar feedback ga ik ook toepassen op andere mailseries die ik ga schrijven. Heel erg bedankt!
Lenneke Briët
content specialist, raisingresults
Ik wilde al heel lang een van Mauds’ trainingen doen, omdat ik o.a. beter wil worden in het schrijven van teksten. Ik stelde de aankoop steeds uit, want ik twijfelde of het echt resultaat ging opleveren.
Nu ik de training heb gedaan kan ik stellig zeggen: het is een hele fijne training die me zeker méér kennis en inzicht heeft opgeleverd. En het smaakt naar meer. Later dit jaar wil ik ook haar training Master Online Overtuigen volgen.
De lesstof is duidelijk met lekker concrete voorbeelden. En ik vind de templates die je kan downloaden erg fijn. Nu is het vooral een kwestie van het veel toepassen en ermee gaan spelen. Daarom was het ook fijn dat ik feedback van Maud kreeg op de salestekst voor mijn nieuwe coachingprogramma. Ik kreeg hele waardevolle tips en verbetersuggesties. De tekst is nu nog beter afgestemd op mijn doelgroep en helder en concreet verwoord.
Jessica Doude van Troostwijk – Bentata
EFT Coach & Trainer bij Succesvollecoach.nl
Als e-mail marketingspecialist ben ik erg geïnteresseerd in welke overtuigingstechnieken ik specifiek kan toepassen in (actie)mailings om meer openers, kliks en conversie te behalen. En daarnaast natuurlijk ook om te gebruiken in mijn eigen website teksten en e-mailings.
De training heeft aan alle verwachtingen voldaan. Door de opzet, voorbeelden en lessen was ik al snel overtuigd van Mauds kennis en ervaring op dit gebied. Over conversie schrijven had ik al een en ander gelezen, waardoor ik me stiekem afvroeg hoeveel de training hieraan toevoegen. Maar dat duurde niet lang toen ik bezig was. Ik ben ervan overtuigd dat ik nu écht van A t/m Z getraind ben in conversiegericht schrijven.
Nadat ik alle modules van de inspirerende training heb doorlopen, werd het een kwestie van toepassen en doen. Een groot pluspunt hierbij was Mauds feedback en terugkoppeling op een aantal geschreven teksten. Dit gaf direct inzichtelijk welke mogelijkheden ik over het hoofd had gezien en hoe ik nog overtuigender kon formuleren. Mijn dank voor deze inzichten!!!”
Marielouise poels
E-mailmarketingspecialist - E-mailstation
Ik ben erg blij met de uitgebreide feedback die ik van Maud kreeg op mijn teksten. Het was heel waardevol om te lezen. Ondanks dat ik al veel (verkoop)teksten heb geschreven, heb ik toch nog mooie aanvullingen gekregen om meer conversie te behalen. Fijn!
Marleen Backhuijs
Contentmarketeer
Ik sta veel meer stil bij wat ik wil zeggen en tegen wie. De training is helder, leerzaam, rechttoe en rechtaan. Ook fijn is dat er per onderwerp goed in wordt gegaan op de stof, zonder dat het saai wordt. Ben ook erg blij met de oefeningen om schrijftechnieken te leren toepassen!
Ik zou de training zeker aanbevelen aan mensen die voor hun eigen bedrijf of grotere bedrijven verantwoordelijk zijn voor (online) communicatie en marketing. Ik denk dat de training voor iedere (e-mail) marketeer, social media of communicatie specialist erg zinvol is.
Grace vimpi
Social media coördinator - Vlisco
Als enige in mijn organisatie die bezig is met (online) marketing betekent het dat ik alle aspecten van het vak graag onder de knie wil krijgen. Ik merkte dat ik op het gebied van SEO resultaten bereikte, maar dat de conversie op onze website nog kan verbeteren. Daarom ging ik op zoek naar een training om meer grip krijgen op het resultaat van onze websiteteksten. Daarnaast is het vak van neuromarketing wat mij betreft simpelweg razend interessant.
Mijn ervaring met de training zeer positief. Het is praktisch, direct toepasbaar en geeft fijne handvatten. Ook ben ik erg blij met Mauds stappenplan om een overtuigende tekst te schrijven voor de diensten van BeteoR. Ik ga hem uitprinten en voortaan bij elke tekst gebruiken. Ik raad de training met name aan voor online marketeers , maar ook contentmarketeers/coördinatoren en inbound marketeers kunnen zeker meerwaarde uit de training halen.
Kelly Hoeks
Online marketeer BeteoR
Ik heb onwijs veel geleerd over de opbouw van een tekst en hoe je de aandacht van een lezer erbij houdt. Ook heb ik meer inzicht in het schrijven van een tekst die mensen aanspoort jouw dienst gebruik te maken. De eerste nieuwsbrief nieuwe stijl is de deur uit en ontvangt leuke reacties! Dus bedankt voor alle leerzame tips. Ik weet zeker dat alles goed van pas komt!
Susanne van der Hoeven
Reservations Department XO Hotels
Tijdens mijn opdrachten als onlinemarketeer heb ik regelmatig te maken met schrijfopdrachten. Landingspagina’s, AdWords-ads en Facebook-advertenties. Ik wil groeien en beter worden. Ik zag de online training ‘Schrijven voor meer conversie’ als een uitgelezen kans om mijn kennis op dit gebied te vergroten, zonder dat ik zelf verplicht veel blogs en boeken hoef te lezen hierover.
Dit is de tweede training die ik bij Maud volg (eerder volgde ik de Master Online Overtuigen). Ze heeft bij mij een expertstatus verworven als het gaat om schrijven en conversie. Ik verwachtte daarom veel voorbeelden, toepasbare tips, waarde en kennis. En deze kreeg ik ook! De persona-checklist in de eerste module vond ik heel waardevol en heb ik direct gebruikt bij een intake met een klant. Ik merkte dat ik meteen betere input kreeg voor het schrijven van een overtuigende tekst. Top!
Nieck de Weerd
Freelance online marketingspecialist
Een collega stuurde mij de training door met een aanbeveling. Hierdoor had ik geen enkele twijfel en heb ik me onmiddellijk ingeschreven. Ik ben heel tevreden over de training. Ik heb wat dingen opgefrist en nieuwe overtuigingstechnieken geleerd die ik wil uittesten. Ook kreeg ik concrete voorbeelden die me inspireren en helpen bij het schrijven van webteksten. Ik was aangenaam verrast door het ruime aanbod van tips in de training.
Absoluut beveel ik de training aan voor online marketeers, strategen in het bijzonder en copywriters, tekstschrijvers allerhande. Mensen met een webshop ook.
Tine Sannaeve
Copywriter Prophets.be
Je kan altijd eerst mijn gratis turbotraining volgen. Dan weet je beter wat je aan me hebt.
Ontdek...
Ontvang de tips gratis in je inbox