Schrijven voor meer conversie

Online schrijftraining voor ervaren copywriters, online marketeers en (SEO-)schrijvers die élke conversiegerichte tekst willen nailen


Hoe vaak zit jij in een donker hoekje 3 zakken M&M's te emotie-vreten?

1 maand geleden…

Je zet een tekst online (YEAH!), maar het blijft oorverdovend stil (F*CK!).

Geen like, geen klik, geen reactie, geen compliment van je collega. Niets van dat alles. Je opdrachtgever wordt ongeduldig: “Ik heb nog geen enkele lead of bestelling in mijn inbox. Weet je zeker dat de tekst goed is?” 

Om de gemoederen van je klant te sussen doe je een paar aanpassingen in de tekst. Maar helaas, de inbox blijft leeg…

Het overkomt marketeers, (SEO)-schrijvers en copywriters, zonder dat bij hen duidelijk is waarom.

Zélfs als een product, dienst of actie meer dan geweldig is, gaat 't weleens mis. Hoe kan het toch dat teksten met een hoge conversie zich afwisselen met teksten die amper resultaat opleveren?

Jij bent jij. En je doet even hard je best op al die teksten. Dus:

why oh why, tell me why?!


Ik ben zo'n nerd die 10 jaar lang heeft uitgeplozen wat zorgt voor consistent schrijfsucces

Het was 2008. Nerdy Maud (ik dus) wilde psychologische inzichten combineren met online marketing en copywriting. Een supertof idee, toch? Maar helaas was er geen enkele training te vinden op het snijvlak van schrijven voor het web, neuromarketing en overtuigingstechnieken.

Ik ging alles testen in de praktijk

Héél interessant, maar ook héél tijdrovend. Al heb ik er geen moment spijt van, hoor! Ik ben ontzettend blij met mijn uitpuilende brein met copy-kennis en ervaring met het A/B-testen van conversiegerichte teksten.

Neem géén voorbeeld aan mij: kies alsjeblieft een kortere route ;-)

Verspil geen onnodige tijd om dezelfde inzichten op te doen. In mijn training Schrijven voor meer conversie schotel ik mijn eindconclusie voor. Jij houdt dan tijd over voor je eigen opdrachtgevers die smachten naar jouw tijd en expertise.

maud marketingpsychogie
maud marketingpsychogie

Deze schrijftraining leert je een kick ass stappenplan om webteksten te (her)schrijven zodat ze meer warme leads én een inbox vol bestellingen opleveren.

Weet je wat het mooie is? 

De aanpak die je leert is geschikt voor elk soort webpagina. 

Elke doelgroep. 

Elke branche. 

Elke dienst.

En dus ook voor het (her)schrijven van:

  • homepagina's
  • verkooppagina’s 
  • webinar inschrijfpagina's
  • landingspagina’s voor advertenties
  • boekingspagina’s voor events, trainingen en calls
  • leadgeneratiepagina's met een whitepaper of andere weggever

Je wil dat er op je site “iets” gebeurt...

Je wil dat lezers in actie komen en dat het jou iets oplevert.

Je wil zónder pushen of ander irritant verkoperig gedoe conversie halen, zoals:

  • leads
  • offerteaanvragen
  • downloads van je e-book
  • nieuwsbriefinschrijvingen
  • daadwerkelijke bestellingen
  • reserveringen van sales- of adviescalls
  • inschrijvingen voor je (online) training of event

Na deze training schrijf je strategisch sterke teksten waardoor lezers uit zichzelf richting de “koopknop” bewegen. 

WOOHOO!


Deze training is in trek bij toffe bedrijven, bureaus en zzp’ers

Volg de shortcut van deze en talloze andere mooie merken en slimme schrijvers.


Binnen de kortste keren schrijf jij ook heerlijk converterend.

Deelnemers schrijven voor conversie

Voor wie is deze training een feestje?

Je wil elke tekst rocken. Dag in. Dag uit.

Je kan al lekker schrijven. Je bent ervaren. Een echte pro. 

Je schrijft niet om te schrijven. Je wil ook echt nadenken over de beste manier om een boodschap over te brengen. Wie je doelgroep ook is, je wil helder, positief én overtuigend schrijven en hen in beweging brengen.

Overtuigingstechnieken (zoals Cialdini) en gedragspsychologie vind je ook een boeiende ontwikkeling. Je wil weten hoe je dat soort shizzle zelf ethisch verantwoord toepast in je schrijfwerk.


En je hebt minstens 3 jaar ervaring als...
  • Copywriter
  • (SEO-)tekstschrijver
  • Online marketeer die veel schrijft

Deze cursisten boekten direct resultaat

Ben je benieuwd naar meer verhalen en ervaringen van deelnemers?

Hoe verder je naar beneden scrollt, des te meer verhalen je tegenkomt. 

Just keep going.

Mic cursist

Mic de Rooy
Freelance tekstschrijver

"Het is behoorlijk uitgebreid en ik ben er blij verrast mee. Inhoudelijk is het namelijk precies wat ik nodig heb en overstijgt het al mijn verwachtingen.


Onlangs schreef ik teksten voor een klant waarin ik de nieuwe inzichten toepaste. De letterlijke feedback van mijn opdrachtgever was: Ik ben ontzettend onder de indruk van wat je hebt neergezet! Echt wow, you hit every note."

Agnes copywriter referentie

Agnes Folkersma
Tekstschrijver

"Van Maud leer ik de kneepjes van het ‘schrijven voor conversie’. Ik krijg heel gerichte feedback op de webteksten die ik schrijf.


Ik schrijf nu anders dan voor haar training (en ik had er al meerdere gevolgd).
De voorbereiding is bewuster en gerichter. Mijn klanten zijn er blij mee, dus ik ook ;-)”


Duik in de wereld van conversie-copywriting
en krijg grip op het resultaat van je teksten

Inhoud van de online schrijftraining

Ontdek het geheim van de beste copywriters ter wereld. Ik vertel wat werkt (en wat niet). Analyseer, schrijf en herschrijf teksten zodat ze doen wat ze moeten doen: conversie opleveren. Na de training fix jij teksten met baggerresultaten. En je schrijft natúúrlijk consistent slimme conversie-copy.

  • 50+ lessen om stap voor stap conversiegerichter te schrijven.
  • Stappenplan om bestaande teksten te analyseren en optimaliseren.
  • Overtuigingstechnieken voor dat extra vleugje verleidingskracht.
  • Begeleiding, werkboeken, templates, opdrachtjes en persoonlijke feedback om van jou een ware conversie-copywriter te maken.
Optionele uitbreiding: 3 maanden 1-op-1 schrijfcoaching

Dit is je kans om één op één te werken met een van de meest ervaren conversie-copywriters in dit koude kikkerlandje: moi. Ga ervoor en krijg 3 maanden volop aandacht (en je teksten ook ;)).

vip schrijftraining maud
  • 6x videobellen. Tijdens deze 1-op-1 coaching werken we samen aan het behalen van jouw schrijfdoelen. 
  • Je krijgt uitgebreide feedback op teksten. Ik kijk mee met je salesteksten, LinkedIn-berichten, mailings of wat je dan ook schrijft. Je krijgt complimenten, concrete verbetersuggesties en uitleg wáárom ik iets roep
  • Je hebt een persoonlijke cheerleader. Ik houd je op koers, help je door dipjes en juich mee bij topresultaten. IK BEN ER VOOR JE!
  • Certificaat Online Persuasion Copywriter. Een mooie boost voor je zelfvertrouwen en iets moois om mee te pronken op je cv en LinkedIn.

Hoe slurp jij nieuwe kennis 't liefste op?

Vind je het lekker om 3 maanden met mij te brainen over elke copy-kwestie?
Dan is de training mét schrijfcoaching echt iets voor jou. 

Zit je niet te wachten op mijn bewegende hoofd op jouw beeldscherm of mijn opbouwende feedback in jouw inbox?
Dan laten we de extra poeha gewoon weg en is zelfstudie de beste optie.

3 maanden schrijfcoaching
+ online training

  • Online training
  • Uitgebreide feedback op jouw teksten: 3 maanden lang!
  • 6 sessies schrijfcoaching van 45 minuten via Teams (= eens per 14 dagen)
  • Certificaat “online persuasion copywriter” bij succesvolle afronding
  • 1 jaar toegang tot mijn aanvullende training 125x online overtuigen (t.w.v. € 179)

En wat kost het?
€2.700 ex btw.

Ik kan het niet mooier maken, behalve dat het ook in 3 termijnen van €900,- mag.

Reken online af en start binnen 5 minuten met de online training!
Na inschrijving we ons eerste sessie schrijfcoaching in.

Online training
 

  • 1 jaar toegang tot het online lesmateriaal
  • Begeleiding via de e-mail
  • Uitgebreide feedback van Maud op 1 tekst
  • Certificaat van deelname bij succesvolle afronding

En wat kost het?
€620 ex btw.

Da's toch een stuk goedkoper dan de VIP-party hiernaast hè? En je krijgt gewoon toegang tot hetzelfde online lesmateriaal. Ik bedoel maar...!

Reken online af en start binnen 5 minuten met de online training!



Zit je meer te denken aan een teamtraining?

Voor een online teamtraining maak ik graag een voorstel op basis van jullie wensen. Stuur me een mailtje of bel (06 – 80 10 55 54).


14-dagen-niks-geleerd-geld-terug-garantie

Het beste aan de training Schrijven voor meer Conversie is dat je niet maandenlang hoeft te wachten voordat je resultaat ziet. Je kunt direct bezig met het optimaliseren van je teksten. 


Vanaf dag één kun je exact bijhouden hoeveel extra conversie je behaalt in de vorm van o.a. offerteaanvragen, bestellingen, nieuwe nieuwsbriefinschrijvingen of andere doelen op je site.


Ben je druk bezig geweest met het lesmateriaal toepassen, maar levert je herschreven product-, dienst- of salespagina niet meer conversie op? Stuur dan een mailtje naar info@schrijvenvoorconversie.nl binnen 14 dagen. Dan krijg je binnen enkele werkdagen elke euro teruggestort.

Over je trainer: Maud Ebbekink

Ik heb gezien en ondervonden dat schrijven voor conversie een vak apart is. Het is iets heel anders dan taalkundig een foutloze tekst schrijven of een boeiend verhaal typen. En zeker anders dan SEO-teksten schrijven.

Succes en conversie zit ‘m in slimme details. Een opbouw gebruiken waarin je lezers klaarstoomt voor je aanbod. Woorden gebruiken waarin je doelgroep zich herkent.

Je wil lezers laten glimmen van geluk dat ze jou hebben gevonden: jij bent de probleemoplosser of expert die ze zoeken. Ze zien jou als een onweerstaanbaar ijsje op een bloedhete zomerdag wat ze moeten hebben. Dát is conversie-copywriting.

Maud Ebbekink conversie copywriter

Een ultrakorte geschiedenisles

  • Conversie-copywriter sinds 2008
  • Honderden A/B-testen gedaan met teksten en overtuigingstechnieken voor big ass klanten
  • Afgestudeerd in marketingcommunicatie & consumentengedrag

Artikel Maud in Tekstblad

Mijn artikel in Tekstblad:  Hoe word je een breinschrijver?

Begrijp jij hoe (aankoop)gedrag in ons brein tot stand komt?
Dan kun je een éxtra laag overtuigingskracht in je tekst toevoegen.


Er moet me nog iets van het hart…

Waarom een training alleen over overtuigingstechnieken je géén betere conversie-copywriter maakt.

Ik vind neuromarketing, de principes van Cialdini en gedragspsychologie ontiegelijk boeiend. Geef me een briefje van 50 euro en ik blijf er dagen over lullen. 

Maarrrrrr…

Een overtuigingstechniek toevoegen in een tekst gaat niet het grootste verschil maken. Ook al beweren sommige trainers dat het wél zo is.

Is een tekst niet 100% afgestemd op je doelgroep?
Dan kan geen enkel principe van Cialdini je resultaat redden.

En die 200+ andere overtuigingstechnieken ook niet (want die vergeten sommige ‘goeroes’ structureel). 

brein koopprikkels

Het resultaat van een algemene-mwah-tekst is en blijft dan net zo treurig als een lekke band op een regenachtige maandagochtend. 

Daarom richt de training Schrijven voor meer conversie zich op de copy-aanpak waarmee je áltijd grote conversie-klappers maakt. 

En deze écht onmisbare kennis wordt afgetopt met een dozijn overtuigingstechnieken. Ze zijn geselecteerd op basis van resultaten in A/B-testen in de praktijk. Dus je leert in deze schrijftraining de persuasiontechnieken die het vaakst zorgen voor ietsjes extra conversie. Die zijn waardevol voor je (de rest is vooral boeiend tijdverdrijf).

Ben jij klaar om te ontdekken hoe je klantgerichte, hulpvaardige en positieve teksten schrijft met een vleugje overtuigingspsychologie?


Vragen en opmerkingen die op het puntje van je tong liggen. Geef maar toe :-)

De onderstaande vragen krijg ik regelmatig. Daarom geef ik je direct antwoord.

Ik ben bang dat ik weinig leer in de trainingen, omdat ik een ervaren schrijver ben.

Ik heb al andere schrijftrainingen gedaan. Wat maakt deze anders of beter?

In Nederland zijn niet zoveel conversie-copywriters. Is het überhaupt de moeite waard om me hierin te verdiepen?  > JUIST!

Hoeveel persoonlijke of 1-op-1 coaching krijg ik? 

Voor wie is deze training niet geschikt?

Hoeveel tijd kost de training? > 10-14 uur

Is deze training geschikt voor mijn product of dienst? > Diensten

Is de training alleen online beschikbaar? > Jep!

Krijg ik direct toegang tot alle lesstof? > Ja!

Krijg ik een officiële factuur? > Uiteraard!

Kan ik in termijnen betalen?  > Zeker, mail me even!

Kan ik overleggen welk pakket het beste bij me past? > Ja, tuurlijk! 

Krijg ik een certificaat? > Jazekerrr!

Heb je een andere vraag? 


Verhoog je schrijf-zelfverzekerdheid bij het tikken van commerciële en conversiegerichte webpagina’s

Hetzelfde blijven doen en hopen op betere resultaten is geen strategie. Dan kun je net zo goed geblinddoekt door een moeras lopen op flipflops.

Natúúrlijk heb je focus bij elke stap die je zet, maar het biedt geen garantie om het vaste land te bereiken. Voor ‘t zelfde geld verzuip je bij de volgende stap. Of word je verslonden door een krokodil. Je weet nooit wat de volgende tekst (uh: stap) brengt.

Dat kan handiger.

  • Wil jij vol vertrouwen teksten schrijven en optimaliseren voor conversie? 
  • Wil je dat méér websitebezoekers snappen hoe vet gaaf en onmeunig tof het aanbod is waarover jij een webpagina typt? 
  • Wil jij nooit meer naar de sportschool omdat je te veel M&M’s naar binnen hebt gewerkt? 

In de training Schrijven voor meer conversie doe je alle inzichten op om consistent schrijfsucces te behalen.

Je bent van harte welkom als de tijd rijp is voor je.

14-dagen-niets-geleerd-geld-terug-garantie. 
Betaal je via iDEAL? Dan kun je binnen 5 minuten starten met de training!


Deze deelnemers raden de training mét  3 maanden schrijfcoaching aan
johanna referentie

Johanna Oosterbaan
GoudenWebsite

"Omdat goede copywriting een van de belangrijkste elementen is voor een goede website die meer klanten aantrekt, wilde ik hier nog beter in worden.

Ik zocht naar een training waarin ik veel technieken kon leren die ik nog niet kende.


Wat mij zo aansprak aan de training van Maud was ook de persoonlijke feedback die erbij hoorde. Daarom koos ik voor de training met 3 maanden schrijfcoaching.


Ik heb er geen moment spijt van gehad. De online training is heel waardevol en praktisch. Daarnaast heeft Maud zoveel goede feedback gegeven. De teksten kon ik direct veel beter maken en dit heeft tijdens de training al meteen meer klanten opgeleverd voor mijzelf én mijn klanten. Ik ben nu toegerust om teksten te schrijven die een heel eigen kleur hebben en die naadloos passen bij datgene waar een doelgroep bewust en onbewust naar op zoek is. 

Maud, heel erg bedankt! Ik beveel je training in het bijzonder aan andere website-experts aan. Een website is met goed design en goed doordachte structuur is goed, maar wordt nog 10 x beter door goede copywriting!"

referentie schrijftraining juliette

Juliette Hahn
Contentspecialist

"Ik mocht deze training volgen van mijn werkgever, omdat we pagina's op de website nog beter maken. Er valt nog genoeg te leren en alles kan natuurlijk altijd beter.


Daarom was ik vooral heel benieuwd naar alle theorie (dus: welke trucs kun je inzetten?).
Ik vond de training erg leuk en heb veel geleerd! Ik vond het ook fijn dat er verschillende opdrachten bij zaten, zodat je de theorie kunt toepassen op de praktijk.


Ik heb nu sowieso meer kennis. Maar ook een kritische (en frisse) blik op bestaande webpagina's. Bedankt voor de training en alle feedbacksessies!"

Teun van Hemel
ikwilbijles.nl

"Mijn compliment voor de aangeboden cursus. Ik ben blij dat ik hem heb gevolgd! Qua opzet is het erg toegankelijk en doorspekt met vele voorbeelden. Hieraan heb ik veel bij het herschrijven van de teksten op mijn website.


Ik heb voordat ik me inschreef het internet afgezocht naar geschikte cursussen. Van tevoren weet je niet zeker of de training goed in elkaar zit. Ik vroeg me af hoeveel nieuwe dingen ik zou leren. Vorig jaar heb ik namelijk een training gekocht bij een bekende aanbieder, maar die viel mij tegen. De ‘niets geleerd geld terug’ garantie van 2 weken bij Mauds training trok me over de streep om hem toch te kopen. En ook het feit dat ik feedback zou krijgen op mijn teksten.


Ik ben heel blij met de 1-op-1-begeleiding van Maud. Zij geeft me tips en verbeterkansen om de teksten zo overtuigend mogelijk te (her)schrijven, zodat er nog meer jongeren bijlessen gaan volgen. Mauds feedback was van goede kwaliteit en concreet. De vinger werd op de zere plek gelegd. Het dwingt je te kritisch te kijken naar wat je schrijft en hoe dit overkomt op je doelgroep.


Er staan nu teksten op mijn site die lekker vlot lopen, concreet zijn en uitnodigen om verder te lezen. Het is voor mij een andere manier van schrijven; een echte eye opener! Ik ben zo enthousiast dat ik het ook al heb aangeprezen bij andere ondernemers."

jeroen cursist

Jeroen Fidder
SEO-tekstschrijver

"Leren is leuk! Ik blijf mezelf continu ontwikkelen en wil steeds beter worden in mijn vak. Waarom de training 'Schrijven voor meer conversie? Omdat je nog niets hebt gewonnen als je op plek 1 in Google staat. Het hele traject van vindbaarheid en conversie moet in orde zijn. Ik had behoefte aan een training die me op efficiënte en effectieve wijze een flinke stap verder zou helpen in de nieuwste overtuigingstechnieken. Ik zag alleen een beetje op tegen de tijd die de training me zou kosten, verder keek ik vooruit uit naar wat ik zou gaan leren.

Ik ben heel enthousiast over de inhoud en structuur van de training. De lessen zijn leerzaam en levendig en de lesstof is direct toepasbaar. Een aantal overtuigingstechnieken paste ik al wel toe, maar veel technieken waren eyeopeners voor me. Geen probleem als je wat langer doet over de training, omdat je deze op elk moment kunt oppakken. Handig zijn ook de checklists die je kunt downloaden.

De training heeft me bewuster gemaakt van de mogelijkheden om teksten te schrijven die bijdragen aan meer conversie. Mede door deze training ben ik al anders gaan denken en schrijven. Ik heb besloten ook het feedbackprogramma van Maud te volgen. Met deze 1-op-1 coaching wil ik de verleidingstechnieken volledig inslijten in mijn werk. Deze training is een aanrader voor iedereen die regelmatig content schrijft voor een website of webshop. Of je nu communicatiespecialist, contentmarketeer of copywriter bent."

Agnes copywriter referentie

Agnes Folkersma
Tekst die spreekt

"Ik heb me aangemeld voor het coachingsprogramma omdat ik iedere dag beter wil worden in mijn werk. Door op de juiste manier met tekst te overtuigen, creëren mijn klanten meer conversie. Precies daarbij wil ik ze ondersteunen.


Van Maud leer ik de kneepjes van het ‘schrijven voor conversie’. Ik krijg heel gerichte feedback op webteksten die ik schrijf. Volgens mij is dat de beste manier om te leren! En Maud reageert altijd supersnel. Binnen een paar dagen kan ik met haar tips en feedback weer verder met de teksten.

Ik schrijf nu anders dan voor haar training (en ik had er al meerdere gevolgd).
De voorbereiding is bewuster en gerichter. Mijn klanten zijn er blij mee, dus ik ook ;-)."

Shirley Essink
Slaapkamerweb.nl

"Mijn leidinggevende vroeg me de training te gaan volgen. Ik wist niet wat ik kon verwachten, maar het leek me erg leuk op een andere manier naar teksten te kijken. Ik heb door deze training ervaren dat het belangrijk is om in te spelen op het gevoel van klanten. Als ik in de showroom van onze winkel sta doe ik dat automatisch. Het is fijn te merken dat het ook zo werkt op het web.

Ik heb veel geleerd over onze klanten en hun gedachtegang. Maar ook over mijn eigen kijk op webklanten en hoe ik teksten schrijf. Daarom kan ik zeggen dat deze training goed is voor iedereen met een webshop of website. En ook zeker voor mensen die teksten schrijven.

Ik en mijn collega volgen nu een aanvullend programma waarin Maud ons ondersteunt bij het schrijven van blogs, sociale media berichten en productteksten. We vinden de communicatie erg prettig en krijgen duidelijke feedback op ons schrijfwerk."

En ook deze cursisten zijn nu een pitbull op papier
marielouise cursist schrijven voor meer conversie

MarieLouise Poels
E-mailmarketingspecialist

"Als e-mail marketingspecialist ben ik erg geïnteresseerd in welke overtuigingstechnieken ik specifiek kan toepassen in (actie)mailings om meer openers, kliks en conversie te behalen. En daarnaast natuurlijk ook om te gebruiken in mijn eigen website teksten en e-mailings.


Over conversie schrijven had ik al een en ander gelezen, waardoor ik me stiekem afvroeg hoeveel de training hieraan toevoegen. Maar dat duurde niet lang toen ik bezig was. Ik ben ervan overtuigd dat ik nu écht van A t/m Z getraind ben in conversiegericht schrijven.


Nadat ik alle modules van de inspirerende training heb doorlopen, werd het een kwestie van toepassen en doen. Een groot pluspunt hierbij was Mauds feedback en terugkoppeling op een aantal geschreven teksten. Dit gaf direct inzichtelijk welke mogelijkheden ik over het hoofd had gezien en hoe ik nog overtuigender kon formuleren. Mijn dank voor deze inzichten!!!”"

jessica cursist schrijven voor meer conversie

Jessica Doude van Troostwijk – Bentata
EFT Coach & Trainer

"Ik wilde al heel lang een van Mauds’ trainingen doen, omdat ik o.a. beter wil worden in het schrijven van teksten. Ik stelde de aankoop steeds uit, want ik twijfelde of het echt resultaat ging opleveren.

Nu ik de training heb gedaan kan ik stellig zeggen: het is een hele fijne training die me zeker méér kennis en inzicht heeft opgeleverd. En het smaakt naar meer trainingen van haar.

De lesstof is duidelijk met lekker concrete voorbeelden. En ik vind de templates die je kan downloaden erg fijn. 


Het was fijn dat ik feedback van Maud kreeg op de salestekst voor mijn nieuwe coachingprogramma. Ik kreeg hele waardevolle tips en verbetersuggesties. De tekst is nu nog beter afgestemd op mijn doelgroep en helder en concreet verwoord."

cursist marjolein referentie

Marjolein de Kruijf
Freelance marketeer

"Ik ben deze training gaan doen omdat ik op zoek was naar manieren van schrijven die conversie opleveren. O.a. voor mijn website en andere online berichten.  Ik heb heel veel kennis opgedaan over hoe je een tekst opbouwt en hoe je de bezoeker verleidt tot conversie.


Er zit zoveel waardevolle informatie in de training! En je kunt er meteen mee aan de slag. Ik vind de training een aanrader voor iedereen die aan online verkoop/marketing doet. Of het nu met een website, webshop of alleen Facebook is. Je kunt de informatie van de training overal in verwerken. Ik beveel deze training zeker aan, want ik merk dat het werkt.

nieck referentie

Nieck de Weerd
Freelance online marketingspecialist

"Tijdens mijn opdrachten als onlinemarketeer heb ik regelmatig te maken met schrijfopdrachten. Landingspagina’s, AdWords-ads en Facebook-advertenties. Ik wil groeien en beter worden. Ik zag de online training ‘Schrijven voor meer conversie’ als een uitgelezen kans om mijn kennis op dit gebied te vergroten, zonder dat ik zelf verplicht veel blogs en boeken hoef te lezen hierover.

Dit is de tweede training die ik bij Maud volg (eerder volgde ik de Master Online Overtuigen). Ze heeft bij mij een expertstatus verworven als het gaat om schrijven en conversie.


Ik verwachtte daarom veel voorbeelden, toepasbare tips, waarde en kennis. En deze kreeg ik ook! De persona-checklist in de eerste module vond ik heel waardevol en heb ik direct gebruikt bij een intake met een klant. Ik merkte dat ik meteen betere input kreeg voor het schrijven van een overtuigende tekst. Top!”

Susanne van der Hoeven
Reservations Department - XO Hotels

"Ik heb onwijs veel geleerd over de opbouw van een tekst en hoe je de aandacht van een lezer erbij houdt. Ook heb ik meer inzicht in het schrijven van een tekst die mensen aanspoort jouw dienst gebruik te maken.


De eerste nieuwsbrief nieuwe stijl is de deur uit en ontvangt leuke reacties! Dus bedankt voor alle leerzame tips. Ik weet zeker dat alles goed van pas komt!"

Nikki Knippers
Online marketeer - Booking Boosters

"Ik wilde meer leren over hoe je goede webteksten schrijft en over hoe je bezoekers aanspoort tot daadwerkelijke actie. Ik verwachtte veel praktische tips te krijgen en dat klopte inderdaad. De theorie werd meteen duidelijk toegelicht met goede voorbeelden. Dat is fijn, want nu weet ik hoe ik het ook in de praktijk kan toepassen in mijn eigen webteksten. Voor online marketeers en tekstschrijvers is dit zeker een leuke en leerzame online training!"

lenneke cursist referentie

Lenneke Briët
Content specialist - RaisingResults

"Ik schrijf veel content voor goede doelen, maar ben van origine geen copywriter (wel psychologie achtergrond). Voor goede doelen schrijven is denk ik extra uitdagend, omdat je heel goed moet zoeken naar welke toegevoegde waarde je hebt voor de klant. Ik was daarom op zoek naar meer kennis en zekerheid bij het schrijven.

Ik ben heel blij dat ik de training heb gevolgd, want ik kreeg veel schrijftechnieken, tips, schrijfopdrachten en voorbeelden. De inhoud was heel goed en relevant. Ook is het fijn dat ik de training op deze digitale manier kan volgen in mijn eigen tijd.

Het was erg prettig om feedback te krijgen op mijn mailserie. Mauds suggesties voor het toepassen van online persuasion op de donatievraag vond ik erg tof. Deze ga ik zeker A/B-testen! Haar feedback ga ik ook toepassen op andere mailseries die ik ga schrijven. Heel erg bedankt!"

cursist grace referentie

Grace Vimpi
Social media coördinator - Vlisco

"Ik sta veel meer stil bij wat ik wil zeggen en tegen wie. De training is helder, leerzaam, rechttoe en rechtaan. Ook fijn is dat er per onderwerp goed in wordt gegaan op de stof, zonder dat het saai wordt. Ben ook erg blij met de oefeningen om schrijftechnieken te leren toepassen! Ik denk dat de training voor iedere (e-mail) marketeer, social media of communicatie specialist erg zinvol is.”

cursist marleen referentie

Marleen Backhuis
Contentmarketeer

"Ik ben erg blij met de uitgebreide feedback die ik van Maud kreeg op mijn teksten. Het was heel waardevol om te lezen. Ondanks dat ik al veel (verkoop)teksten heb geschreven, heb ik toch nog mooie aanvullingen gekregen om meer conversie te behalen. Fijn!”

cursist angelina referentie

Angelina Motzo
Director of Marketing - XO Hotels Amsterdam

"Samen met mijn 5 collega's waren we eraan toe om onze basis "van offline hotelfolder naar online websiteteksten’ teksten te verbeteren in beter converterende teksten en ik wist van boeken die ik had gelezen, dat we ons het beste konden gaan focussen op de juiste, overtuigende, schrijftechnieken.

Tot nu toe heeft de training opgeleverd dat we al veel discussiëren op het werk over de juiste toon, de juiste doelgroep aanspreken en inzichten in de technieken die geleerd worden.


Feitelijk kun je na het volgen van deze training, geen reclame meer kijken of horen zonder te denken: welke techniek wordt hier gebruikt!

Ik zou en zal de training aanbevelen aan eenieder die bezig is met het schrijven van teksten voor commercieel gebruik en dan maakt het niet uit in welke branche je werkzaam bent.  Voordat je een tekst gaat schrijven, eerst een training volgen, zodat je met voldoende bagage en kennis aan de slag kunt. Want hoe frustrerend is het als je core business niet schrijven is, je toch teksten maakt over je bedrijf of product, die vervolgens niet het zakelijke succes opleveren die jij of je baas/opdrachtgever verwachtte?"

tine referentie

Tine Sannaeve
Copywriter Prophets

"Een collega stuurde mij de training door met een aanbeveling. Hierdoor had ik geen enkele twijfel en heb ik me onmiddellijk ingeschreven.


Ik ben heel tevreden over de training. Ik heb wat dingen opgefrist en nieuwe overtuigingstechnieken geleerd die ik wil uittesten. Ook kreeg ik concrete voorbeelden die me inspireren en helpen bij het schrijven van webteksten. Ik was aangenaam verrast door het ruime aanbod van tips in de training."

Kelly cursist schrijven voor meer conversie

Kelly Hoeks
Online marketeer

"Als enige in mijn organisatie die bezig is met (online) marketing betekent het dat ik alle aspecten van het vak graag onder de knie wil krijgen.


Ik merkte dat ik op het gebied van SEO resultaten bereikte, maar dat de conversie op onze website nog kan verbeteren. Daarom ging ik op zoek naar een training om meer grip krijgen op het resultaat van onze websiteteksten. Daarnaast is het vak van neuromarketing wat mij betreft simpelweg razend interessant.

Mijn ervaring met de training zeer positief. Het is praktisch, direct toepasbaar en geeft fijne handvatten.


Ik ben ook erg blij met Mauds stappenplan om een overtuigende tekst te schrijven voor de diensten van BeteoR. Ik ga hem uitprinten en voortaan bij elke tekst gebruiken."

>