​SUMMER SCHOOL 2019
​schrijven voor meer conversie

​Online schrijfprogramma voor marketeers, (SEO-)tekstschrijvers en ondernemers die meer verkoop willen behalen met retegoede webteksten.

SUMMER SCHOOL 2019
​​SCHRIJVEN VOOR MEER CONVERSIE

Maud Ebbekink Marketingpsycholoog

Je trainer is Maud Ebbekink
marketingpsycholoog & conversie copywriter


​​​Stel je voor...


​​Je zet een salestekst online en het blijft oorverdovend stil.
Geen like, geen klik, geen reactie, geen compliment van je collega.
En al helemaal geen nieuwe aanvragen of bestellingen.
Niets van dat alles. Nada noppes.

Resultaten om te huilen, toch?
Helaas gebeurt het best vaak dat een tekst niet aanslaat.
Zelfs als een product, dienst of actie meer dan geweldig is.


​Maar gelukkig ben je een doorzetter.
En schrijf je daarna een tekst die ​wel een schot in de roos is.​​


Ik kan je verzekeren dat​ veel marketeers, (SEO-)schrijvers en marketeers dit overkomt.
Het roept de logische vraag op: ​hoe verklaar je het wisselende resultaat?

Schrijven voor conversie is best lastig én tijdrovend als je zelf alles wilt uitpluizen.
Het is een vak apart. Iets heel anders dan taalkundig een foutloze tekst schrijven.
​Succes zit in de details. ​

​ 
Teksten voor conversie moeten je doelgroep laten watertanden.
Laten stuiteren van enthousiasme en glimmen van geluk dat ze jou hebben gevonden.
Dan hangt hun muis binnen de kortste keren boven de call-to-actionbutton.

Dus mijn vraag aan jou is:

  • Wil je ​het geheim weten om betere resultaten te behalen met al je teksten?
  • Wil je lezers via je tekst helpen ​​zodat ze een ​goede aankoopbeslissing ​kunnen nemen?
  • ​Ben je nieuwsgierig naar het toepassen van online persuasion en neuromarketing in teksten, maar vind je het lastig om ​de juiste techniek voor jouw doelgroep te kiezen?
  • ​​​​Wil je ​beter ​analyseren wát je moet aanpassen aan een tekst als deze onvoldoende scoort?

Lees vooral verder als je al jaren gepassioneerd bezig bent met het schrijven van webteksten voor marketingdoeleinden. En als je meer grip wilt op de resultaten van je schrijfwerk.


ONTDEK WAT JE DOELGROEP MOTIVEERT,
​VERLEID MET ​WOORDEN,
EN ​BEHAAL JE DOELEN.

Trial-and-error? No way!

Je kunt jarenlang proberen wat wel en niet werkt, maar je hebt vast meer te doen.


Zolang je de geheime ingrediënten van een overtuigende tekst nog niet kent, blijft het een kwestie van trial-and-error: schrijven, testen, herschrijven en opnieuw testen. Tot je een effectieve tekst hebt. Dit kost veel tijd, energie en frustratie omdat je maar langzaam vooruit gaat.


Wat als je die tijd en energie niet langer hoeft te stoppen in het ontdekken en testen van nieuwe schrijfmethodes? Dan houd je een hele berg tijd over voor klanten die jouw expertise hard nodig hebben. Hoe fijn zou dat zijn?

cursus conversie copywriting

​Ik heb het zware werk alvast gedaan. ​De afgelopen 15 jaar heb ik alles gelezen wat los en vast zit over schrijftechnieken die daadwerkelijk ​conversie opleveren. Daarbij heb ik deze methodes ​ook getest in de praktijk. ​Mijn kennis en praktijkervaring ​heb ik samengevat in mijn trainingsprogramma Schrijven voor meer conversie. Dat scheelt jou ​honderden boeken, blogs en onderzoeken lezen en dus kostbare tijd besparen.

Zou jij ​in sneltreinvaart ​de belangrijkste schrijftechnieken willen leren om je teksten succesvoller maken? 

​Dit ​​levert ​de SUMMER SCHOOL ‘Schrijven voor meer conversie’ op

Je leert o.a.

  • ​Hoe je ​​teksten schrijft die daadwerkelijk klanten opleveren.
  • ​Je lezer oprecht te helpen met het probleem of vraagstuk waarmee ze worstelen.
  • ​​​​​​Woorden en strategieën ​voor extra ​verleidingskracht.
  • Het analyseren ​van bestaande teksten met weinig conversie, zodat je deze kan verbeteren (dit ​slaan andere trainingen vaak over, terwijl het juist zo waardevol is!)
  • ​Onbewuste koopprikkels​ bepalen die je doelgroep motiveert in actie te komen.  
  • ​​​​​​​​Manieren om de lezer te laten voelen ​dat jij de oplossing ​hebt voor zijn probleem.
  • ​​​​​​​​Online persuasion schrijftechnieken die niemand eerder met je deelde.
  • ​Hoe je twijfels en bezwaren van lezers laat verdwijnen, ​zodat niks ​de lezer in de weg staat klant bij je te worden.


Voor deze ondernemers en marketeers maakt copywriting het verschil

​​”Ik ben erg blij met de uitgebreide feedback​ die ik van Maud kreeg op mijn teksten. Het was heel waardevol om te lezen!


Ondanks dat ik al veel (verkoop)teksten heb geschreven, heb ik toch nog mooie aanvullingen gekregen om meer conversie te behalen. Fijn!”

cursist marleen referentie

 ​Marleen Backhuijs

​​​ Contentmarketeer - ForResult

”Ik vond de training geweldig! Maud heeft een​ goede technieken uitgelegd en feedback gegeven, waarmee mijn teksten logischer, effectiever en conversie-gerichter zijn geworden. Ik heb nu meer kennis over copywriting en ​met mijn eerste herschreven tekst haalde ik direct meer conversie. ​Ik zou deze training aanbevelen aan mensen die online een overtuigende boodschap willen overbrengen en die goede producten verkopen.”

matthijn referentie

​Matthijn Tromp

​​​​Eigenaar NLbewustgezond.nl

​​”Als e-mail marketingspecialist ben ik erg geïnteresseerd in welke overtuigingstechnieken ik specifiek kan toepassen in (actie) e-mailings om meer openers, kliks en conversie te behalen.


Als mijn klanten in elke e-mailing minimaal één online persuasion techniek zouden toepassen, dan kunnen we al veel bereiken. Helemaal als we meerdere technieken gaan toepassen!​​​”

marielouise

​MarieLouise Poels

​E-mailmarketingspecialist - ​E-mailstation

”​Tijdens mijn opdrachten als onlinemarketeer heb ik regelmatig te maken met schrijfopdrachten. Landingspagina’s, AdWords-ads en Facebook-advertenties. Ik wil groeien en beter worden. Ik zag de online training ‘Schrijven voor meer conversie’ als een uitgelezen kans om mijn kennis op dit gebied te vergroten, zonder dat ik zelf verplicht veel blogs en boeken hoef te lezen hierover. 


Dit is de tweede training die ik bij Maud volg (eerder volgde ik de Master Online Overtuigen). Ze heeft bij mij een expertstatus verworven als het gaat om schrijven en conversie. Ik verwachtte daarom veel voorbeelden, toepasbare tips, waarde en kennis. En deze kreeg ik ook!​”

nieck referentie

​Nieck de Weerd

​​​​Freelance online marketingspecialist

”Een collega stuurde mij de training door met een aanbeveling. Hierdoor had ik geen enkele twijfel en heb ik me onmiddellijk ingeschreven. Ik ben heel tevreden over de training. Ik heb wat dingen opgefrist en nieuwe overtuigingstechnieken geleerd die ik wil uittesten. Ook kreeg ik concrete voorbeelden die me inspireren en helpen bij het schrijven van webteksten. Ik was​ aangenaam verrast door het ruime aanbod van tips in de training.


Absoluut beveel ik de training aan voor online marketeers, strategen in het bijzonder en copywriters, tekstschrijvers allerhande. Mensen met een webshop ook.”

tine referentie

​Tine Sannaeve

​Copywriter - Prophets.be

”Ik ben deze training gaan doen omdat ik op zoek was naar manieren van schrijven die conversie opleveren. O.a. voor mijn website en andere online berichten. Ik heb heel veel kennis opgedaan over hoe je een tekst opbouwt en hoe je de bezoeker verleidt tot conversie. Er zit zoveel waardevolle informatie in de training! En je kunt er meteen mee aan de slag.


Ik vind de training een aanrader voor iedereen die aan online verkoop/marketing doet. Of het nu met een website, webshop of alleen Facebook is. Je kunt de informatie van de training overal in verwerken. Ik beveel deze training zeker aan, want ik merk dat het werkt.”​

cursist marjolein referentie

​Marjolein de Kruijf

​Facebook marketeer

​Over het trainingsprogramma Schrijven voor meer conv​​​​ersie

Ontdek het geheim van de beste copywriters ter wereld. ​Ik vertel​ wat werkt (en wat niet).

Dus waarom zelf alles uitzoeken en testen als ​ik het zware en tijdrovende werk al heb gedaan? ​​ 

​Module 1
​Maak je buyer persona

​​Ontdek de wensen en problemen van je doelgroep en stel ​hun ​onbewuste koopprikkels vast. ​Leer hoe je zijn twijfels en bezwaren laat verdwijnen, zodat niets hen in de weg staat klant bij je te worden. Hoe beter je de doelgroep kent, des te overtuigender je tekst wordt.

​Module 2
​Schrijf onweerstaanbare teksten voor je doelgroep

​​Schrijf ​content die daadwerkelijk klanten opleveren met behulp van ​​templates voor salesteksten​. ​​Help je lezers bij het maken van een goede keuze en motiveer websitebezoekers om direct tot actie over te gaan in plaats van het uit te stellen.

​Module 3
​Analyseer & verbeter bestaande teksten voor meer conversie

​​Staan er teksten op jouw site die (te) weinig opleveren? Krijg je minder aanvragen of opdrachten dan je zou willen​? Of meldt slechts een handjevol mensen zich aan voor je mailing? Je leert waar het misgaat en hoe je het resultaat snel verbetert. ​​​

​Module 4
​Online Persuasion ​​​​Schrijftechnieken

​Elke tekst wordt overtuigender met een vleugje online persuasion. Ontdek welke technieken onmisbaar zijn in een verleidelijke tekst. Kies de juiste woorden en ​fram​e​ ​​om lezers definitief te overtuigen dat jij degene bent die hen kan helpen.


​Module 5
​Online Persuasion voor PRO'S

Leer online persuasion technieken die niemand eerder met je deelde. Ondertussen ontdek je dat teksten van topcopywriters er vol mee staan, maar dat ze hun 'geheim' nooit openlijk delen. Maar vanaf vandaag gebruik jij deze ​ persuasion methodes ook in je eigen teksten!

​Module 6
​​Feedbacksessies op jouw tekst

​Je leert het beste door alles in de praktijk toe te passen. ​Mail je teksten​ en laat deze voorzien van feedback.  ​Je ​hoort ​dan wat je al fantastisch doet en waar ​je verbeterkansen liggen. ​Dit is een stukje 1-op-1 coaching om het beste resultaat uit de training te halen

​OVER JE TRAINER

maud ebbekink copywriting

​Maud Ebbekink (ConsumPsy)

marketingpsycholoog & conversie copywrter


”​Copywriting is verkopen van achter je toetsenbord”​

​​In welke branche je ook werkt:​ de juiste woorden zorgen voor meer verkoop. In mijn carrière heb ik al veel webteksten geschreven om meer conversie te behalen voor opdrachtgevers. Tijdens het uitvoeren van A/B-testen op websites ontdekte ik dat kleine wijzigingen in tekst al bakken met extra conversie kunnen opleveren. ​In deze training deel ik mijn kennis die ik de afgelopen 10 jaar heb opgedaan over het schrijven voor conversie.

Dankzij mijn achtergrond als marketingpsycholoog en conversie copywriter heb ik een goed beeld hoe je lezers prikkelt en activeert om tot conversie te komen. Online persuasion technieken zijn hierin cruciaal om meer grip te krijgen op de overtuigingskracht van een tekst.

Vanuit mijn bedrijf ConsumPsy geef ik meerdere online trainingen aan marketeers, (SEO-)tekstschrijvers en ondernemers, waaronder dus Schrijven voor meer conversie (vanaf 2015) en Master online overtuigen (vanaf 2012). Al honderden onlinemarketeers en ondernemers uit Nederland en België hebben aan ​mijn trainingen deelgenomen. Van zzp’ers tot multinationals zoals Univé, Phink Elephant, ABN Amro, Vlisco, ING en touroperator Bebsy.

​Is de SUMMER SCHOOL anders dan de 'normale' training?​

De SUMMER SCHOOL is exact hetzelfde als de online training die ik normaal aanbied​. Er zijn twee ​redenen om nu  het schrijfprogramma Schrijven voor meer conversie te volgen.

  • Je krijgt korting. Normaal betaal je voor de online training 620 euro ex. btw. ​ Tijdens de SUMMER SCHOOL betaal je slechts 497 euro exclusief btw.
  • ​De rustige zomertijd is ideaal om in jezelf te investeren.
    ​Lees en leer waar en wanneer je wilt. De online training is beschikbaar op ​desktop, tablet en smartphone. ​​Bekijk het op kantoor, in de achtertuin, op het terras met een koud drankje of van onder je zonnehoed op een tropisch strand.

feedback salesteksten

AANMELDEN VOOR DE SUMMER SCHOOL
​​SCHRIJVEN VOOR MEER CONVERSIE

​Schrijf deze zomer teksten die daadwerkelijk klanten opleveren


  • Online lessen in schrijven voor conversie op basis van zelfstudie ​
  • ​Templates voor conversiegerichte teksten, checklisten, opdrachten en kennisquizzen
  • ​Online persuasion schrijftechnieken
  • ​Onbeperkt toegang voor 1 persoon
  • Certificaat van deelname aan het schrijfprogramma
  • Beschikbaar op smartphone, tablet en desktop


Voor ​​de SUMMER SCHOOL t.w.v. € ​620,-  ex btw investeer je ​tijdelijk:

€ 497 ex btw

14 dagen niets geleerd geld terug garantie.
98% van de cursisten raadt de training aan.

Veelgestelde vragen over de ​SUMMER SCHOOL

​Ik ga op vakantie, ​mis ik dan iets van de SUMMER SCHOOL?

​Is deze training geschikt voor mijn product of dienst?

​Wanneer kan ik starten met de​ SUMMER SCHOOL?!

​Hoeveel tijd kost de training?

​Is de training alleen online beschikbaar?

​Is copywriting voor conversie door iedereen te leren?

​Voor wie is deze training ​ geschikt?

​Heb je ​een andere vraag?

Er is geen betere investering dan eentje in jezelf

Kun jij dagelijks een kwartiertje besteden aan je copywriting? Even een moment nemen om beter te worden in verkopen met je teksten? Als je dat structureel doet, ben je over een paar ​weken veel beter en heb je meer grip op de resultaten van je tekst. Honderd procent zeker. En dat voordeel neem je mee ​bij het schrijven van elke tekst tijdens de rest van je leven.


Zeg eens eerlijk…

  • check
    ​Wil je meer controle hebben over het succes van je site?
  • check
    ​Wil jij teksten schrijven waarbij het resultaat niet ​ellendig veel varieert? 
  • check
    ​Wil jij opdrachtgevers (en jezelf) helpen aan nog betere resultaten?
  • check
    ​Wil je weten wat wel en niet werkt, zodat je dit niet jarenlang zelf hoeft uit te pluizen?

De ​SUMMER SCHOOL schrijven voor meer conversie biedt de kennis die je nodig hebt om lezers te helpen bij hun keuze en bij interesse hen te​ motiveren bij jou te kopen in plaats van bij een concurrent.

training schrijven voor conversie


Ook deze cursisten raden de training ​‘Schrijven voor conversie​’ aan

​​”Ik heb me aangemeld voor het VIP feedback-programma omdat ik iedere dag beter wil worden in mijn werk. Door op de juiste manier met tekst te overtuigen, creëren mijn klanten meer conversie. Precies daarbij wil ik ze ondersteunen.

Van Maud leer ik de kneepjes van het ‘schrijven voor conversie’. In het feedbackprogramma krijg ik heel gerichte feedback op webteksten die ik schrijf. Volgens mij is dat de beste manier om te leren! En Maud reageert altijd supersnel. Binnen een paar dagen kan ik met haar tips en feedback weer verder met de teksten.

Ik schrijf nu anders dan voor haar training (en ik had er al meerdere gevolgd). De voorbereiding is bewuster en gerichter. Mijn klanten zijn er blij mee, dus ik ook ;-).”


Agnes copywriter referentie

​Agnes Folkersma

​​​​​Online copywriter & eigenaar - Tekst die spreekt

Ik schrijf veel content voor goede doelen, maar ben van origine geen copywriter (wel psychologie achtergrond). Voor goede doelen schrijven is denk ik extra uitdagend, omdat je heel goed moet zoeken naar welke toegevoegde waarde je hebt voor de klant. Ik was daarom op zoek naar meer kennis en zekerheid bij het schrijven.


Ik ben heel blij dat ik de training heb gevolgd, want ik kreeg veel schrijftechnieken, tips, schrijfopdrachten en voorbeelden. De inhoud was heel goed en relevant. Ook is het fijn dat ik de training op deze digitale manier kan volgen in mijn eigen tijd.

Het was erg prettig om feedback te krijgen op mijn mailserie. Mauds suggesties voor het toepassen van online persuasion op de donatievraag vond ik erg tof. Deze ga ik zeker A/B-testen! Haar feedback ga ik ook toepassen op andere mailseries die ik ga schrijven. Heel erg bedankt!”

lenneke cursist referentie

​​​Lenneke Briët

Content specialist - RaisingResults

”Ik merk dat de training me aan het denken zet alvorens ik begin met schrijven. Ik sta veel meer stil bij wat ik wil zeggen en tegen wie. ​De training is helder, leerzaam, rechttoe en rechtaan. Ook fijn is dat er per onderwerp goed in wordt gegaan op de stof, zonder dat het saai wordt. Ben ook erg blij met de oefeningen om schrijftechnieken te leren toepassen! 


Ik zou de training zeker aanbevelen aan mensen die voor hun eigen bedrijf of grotere bedrijven verantwoordelijk zijn voor (online) communicatie en marketing. Ik denk dat de training voor iedere (e-mail) marketeer, social media of communicatie specialist erg zinvol is.​”


cursist grace referentie

​Grace Vimpi

​​​​​Social media coördinator - Vlisco

”Als enige in mijn organisatie die bezig is met (online) marketing betekent het dat ik alle aspecten van het vak graag onder de knie wil krijgen. Ik merkte dat ik op het gebied van SEO resultaten bereikte, maar dat de conversie op onze website nog ​kan verbeteren. Vandaar dat ik op zoek ging naar een training om onze websiteteksten en andere teksten te kunnen verbeteren. Ik wil namelijk ​ meer grip krijgen op het resultaat van onze websiteteksten.


​Mijn ervaring met de training zeer positief. Het is praktisch, direct toepasbaar en geeft fijne handvatten. Daarnaast is het vak van neuromarketing wat mij betreft simpelweg razend interessant.​ Ik raad de training met name aan voor online marketeers en ook contentmarketeers/coördinatoren is de training zeer waardevol.”

Kelly cursist schrijven voor meer conversie

​Kelly Hoeks

​Online marketeer Beteor

”​Mijn compliment voor de aangeboden cursus. Ik ben blij dat ik hem heb gevolgd! Qua opzet is het erg toegankelijk en doorspekt met vele voorbeelden (dat vind ik juist zo positief in deze training). ​De feedback op mijn teksten was van goede kwaliteit en concreet. De vinger werd regelmatig op de zere plek gelegd. Het dwingt je te kritisch te kijken naar wat je schrijft en hoe dit overkomt op je doelgroep. Dankzij de feedback staan er nu teksten op mijn site die lekker vlot lopen, concreet zijn en uitnodigen om verder te lezen. Het is voor mij een andere manier van schrijven; een echte eye opener! Ik ben zo enthousiast dat ik het ook al heb​ aangeprezen bij andere ondernemers.


Ik heb voordat ik me inschreef het internet afgezocht naar geschikte cursussen en deze training heeft me verleid tot een aankoop. Van tevoren weet je niet of de training goed in elkaar zit. Ik vroeg me af hoeveel nieuwe dingen ik zou leren. Vorig jaar heb ik een training gekocht bij een andere bekende aanbieder die mij tegenviel. De ‘niets geleerd geld terug’ garantie van 2 weken bij deze training trok me over de streep en het feit dat ik feedback krijg op mijn teksten.


Ik ga de training zeker aanbevelen​. Het is eigenlijk een ‘must have’ training voor docenten Nederlands en in het MBO en HBO commerciële economie, online marketing, etc., omdat je met een mooi geschreven tekst niet per se verkoopt. Hier komt veel meer bij kijken.”

referentie teun

​Teun van Hemel

​Docent en eigenaar ikwilbijles.nl

Heb je een vraag? Mail me even! :-)

Inloggen voor cursisten

» Inloggen

 

​Schrijven voor conversie is ontwikkeld door ConsumPsy

ConsumPsy - Maud Ebbekink
​Papaverstraat 14
​7514 XG, Enschede
06 - 80 10 55 54


​KvK nummer: 63112779
BTW-nummer NL171870177B01


Voor de diensten op deze site zijn de algemene voorwaarden van ConsumPsy van toepassing.


Copyright 2019  - ConsumPsy

>